10 powodów dlaczego konkursy graficzne pomogą Twojej firmie?

Gdy poszukujemy profesjonalnej identyfikacji graficznej, warto skorzystać z pomocy profesjonalistów. Dostęp do jej szerokiej bazy oferuje platforma Designer.pl, która współpracuje z niemal 1500 profesjonalnymi grafikami z całej Polski. Dzięki szerokiemu dostępowi, zyskujesz możliwość współpracy z najlepszymi a także wybierania projektów, które szczególnie przypadną Ci do gustu. Designer wprowadził bowiem innowacyjne rozwiązanie w formie konkursów, które pozwalają na wyłonienie najlepszego projektu do Twojej firmy. O tym, dlaczego taki model współpracy, zdecydowanie bardziej opłaca się przedsiębiorcom, dowiesz się z poniższego materiału. Zapraszamy do lektury.

10 powodów, dla których warto skorzystać z konkursu na Designer.pl

Czy zastanawiałeś się nad tym jak to byłoby mieć możliwość uzyskania od grafika kilkunastu propozycji grafiki? W modelu współpracy 1:1 wydaje się być to niemożliwe bądź … bardzo drogie. Inaczej jest w Desiger.pl – platformie oferującej wyłanianie najlepszych zdaniem Klientów projektów w drodze konkursu. Co sprawia, że zyskują one na popularności? Przedstawiamy poniżej 10 argumentów „za”.

  1. Po pierwsze: decydując się na konkurs i zamieszczając ogłoszenie na platformie, możesz dotrzeć z nim w tym samym czasie do wielu grafików obecnych w bazie Designera. Obecnie to niemal 1500 profesjonalistów, którzy w razie zainteresowania zgłoszą się do Ciebie i staną do konkursu.
  2. Po drugie: Ty zyskujesz możliwość wyboru grafiki spośród wszystkich nadesłanych prac. W tym modelu to graficy zgłaszają się do Ciebie, nie Ty do nich. Do Ciebie należy decyzja z kim chcesz dalej pracować.
  3. Po trzecie: otrzymujesz propozycje w systemie (w odpowiedzi na Twoje zgłoszenie), które uwzględniają różne estetyki. Dzięki temu, możesz wybrać taką, która podoba Ci się najbardziej.
  4. Po czwarte: to Ty decydujesz, ile chcesz zapłacić za projekt. Kwotę ustalasz w chwili tworzenia zlecenia. Graficy zgłaszający się z produktem wiedzą z góry, ile im zapłacisz.
  5. Po piąte: w kwestii budżetu – możesz ustawić również opcję nagrody gwarantowanej. W ten sposób zmotywujesz do działania większą liczbę profesjonalnych grafików. Gdy żaden projekt Ci nie przypadnie do gustu, masz opcję zrezygnowana z nagrody.
  6. Po szóste: na etapie selekcji projektów, możesz wprowadzać swoje poprawki do grafik.
  7. Po siódme: Twoja praca jest gotowa w krótkim czasie – 7 dni.
  8. Po ósme: jeżeli nie chcesz by konkurencja widziała, że planujesz zmiany, możesz ukryć konkurs. Dzięki temu będzie on widoczny wyłącznie dla zalogowanych grafików.
  9. Po dziewiąte: gdy po wszystkich poprawkach (bądź bez) projekt spodoba Ci się do tego stopnia, że postanowisz go wybrać i rozliczyć, autor przekaże Ci prawa autorskie a Designer wszystkie niezbędne pliki źródłowe.
  10. Po dziesiąte: formalności. Korzystając z platformy nie musisz podpisywać umowy z grafikiem. Wszystkim zajmuje się Designer. Tak samo podatkami. Ty rozliczasz się z platformą na podstawie faktury VAT, z kolei rozliczenia z grafikiem leżą po stronie Designera. Firma zapewnia Ci również wsparcie na każdym etapie kontaktu z grafikiem.

Więcej o konkursach graficznych na designer.pl przeczytasz tutaj: https://www.designer.pl/konkursy-graficzne

Ostatnie Wpisy

Przeczytaj również

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię