Jak prezentacja targowa wpływa na promocję firmy?

Stoisko targowe jest miejscem, gdzie firmy mogą zaprezentować swoją ofertę oraz przeprowadzić wstępne rozmowy ze swoimi potencjalnymi klientami. Ważne jest, by przy organizacji takiego miejsca wziąć pod uwagę kilka prostych zasad, które mogą okazać się kluczem do sukcesu. Przede wszystkim stoisko ma na celu odpowiednio wyeksponować produkty oraz przyciągnąć jak największe zainteresowanie ze strony przyszłych kontrahentów. Dlatego też layout stoiska musi wyróżniać się spośród reszty stoisk.

Interesujące wizualnie oraz dobrze zaprojektowane stoisko, pozwoli Ci na profesjonalne zaprezentowanie Twoich usług oraz produktów. To właśnie wszystkie duże imprezy, w tym eventy oraz targi, są idealnym miejscem na to, abyś dotarł do jak największej liczby potencjalnych klientów. Jednakże, abyś przykuł uwagę odbiorcy, musisz zadbać o swoje stoisko targowe. Powinno być one profesjonalne oraz przyciągać wzrok Twoich klientów na tyle, aby byli zainteresowani podejściem i zapoznaniem się z większą liczbą informacji na temat Twojej działalności zawodowej. Stoiska targowe to swoista wizytówka firmy w formie 3D. Musi ono zrobić odpowiednie wrażenie na kliencie, tak, by wzbudzić jego zaciekawienie i chęć wejścia na teren stoiska. Warto pamiętać, aby wygląd stoiska nawiązywał wizualnie do działalności firmy, do kolorów firmowych. Jego forma wizualna powinna być ściśle powiązana z wizerunkiem Twojej marki. Podstawą jest stworzenie stoiska, które będzie wyróżniało się na tle innych stoisk. Aby to osiągnąć należy zadbać o jego aranżację. Dopasuj ją nie tylko do profilu swojej działalności, ale również do panujących obecnie trendów. Jeśli chcesz, by Twoje stoisko targowe prezentowało się w sposób profesjonalny oraz przyciągało rzeszę potencjalnych klientów, skorzystaj z naszego doświadczenia. W naszej firmie pracują pasjonaci, którzy zagwarantują Ci wspaniały efekt wizerunkowych i funkcjonalny, a Twoja ekspozycja targowa, dzięki pracy naszych projektantów, będzie prezentowała się niezwykle efektownie. 

Dlaczego warto zainwestować w realizację profesjonalnego stoiska targowego?

Zabudowa targowa jest pierwszym elementem, na który musisz zwrócić swoją uwagę. Stoiska targowe powinny mieć odpowiednią konstrukcję, tak, by osoby przebywające na nich, miały zapewnione odpowiednie bezpieczeństwo. Stabilność, bezpieczne mocowanie elementów stoiska, odpowiednie stężenia i wykonanie obliczeń statycznych konstrukcji stoiska, to zadania, które wydają się oczywiste, ale o których będą pamiętać wyłącznie fachowcy. Dlatego tak ważne jest, by znaleźć odpowiednich profesjonalistów, którzy pomogą Ci w realizacji Twoich planów, dotyczących ekspozycji targowej. Wygląd stoiska winien być spójny z branżowym wizerunkiem Twojej firmy. Powinno to mieć odzwierciedlenie w dobranych kolorach, zaplanowanych kształtach, odpowiednim zaprezentowaniu oferty. Są to podstawowe elementy, które wpływają na wizerunek Twojej działalności, a to wszystko oceniają odwiedzający daną imprezę goście targowi. Odpowiednio dobrane i ciekawe hasła, skorelowane z odpowiednim kontentem graficznym, zazwyczaj długo pozostają w pamięci Twoich klientów. Warto zastanowić się również nad tym, by umożliwić na stoisku multimedialne prezentacje. Obecnie większość osób zaznajomiona jest już z coraz to nowszą technologią przekazu, dlatego też Twoje stanowisko musi nadążać za technologicznymi i przekazowymi trendami. Pamiętaj, że inwestując w profesjonalne stoisko targowe, otrzymujesz miejsce reklamowe, które odpowiada swoją konstrukcją i wizualizacją najnowszym tendencjom artystycznym, wzorniczym, estetycznym, a przy tym wszystkim jest spójne z charakterystyką Twojej marki. Wybierając profesjonalną firmę do realizacji swoich zamierzeń targowych, nie kupujesz samego metalowego czy drewnianego stelażu, ale przede wszystkim stoisko, które będzie idealnie prezentować ofertę Twojej działalności. Ponadto będzie utylitarne, ergonomiczne dla Twojego klienta, Ciebie oraz Twoich pracowników. Twoje stoisko będzie miało charakter informacyjny, sprzedażowy oraz reklamowy. Jeśli zdecydujesz się na zakup pełnej usługi targowej u profesjonalistów, otrzymasz interaktywną reklamę, która będzie stanowić najlepszą wizytówkę Twojej firmy. Inwestując w stoisko targowe stworzone przez specjalistów, nie tylko oszczędzasz czas, ale również zyskujesz pieniądze, ponieważ efekty związane z dobrą i przemyślaną prezentacją na targach mogą przerosnąć Twoje oczekiwania i generować dodatkowy Twój zysk po targach. 

Zadbaj o profesjonalne i estetyczne stoisko!

Profesjonalne i estetyczne stoisko to klucz do Twojego sukcesu. Stąd też projektując stoisko targowe, profesjonalni projektanci kładą nacisk nawet na najdrobniejsze szczegóły. Istotne okazują się materiały, z których zostanie wykonane stoisko, elementy wyposażenia, meble, a nawet to, w jaki sposób zostanie wszystko ułożone oraz gdzie powinny znajdować się materiały reklamowe, logotypy, grafiki, zdjęcia czy hasła. Stoisko powinno się podzielić na strefy, z których każda będzie spełniać inną funkcję. Oddzielnie powinna znajdować się przestrzeń do zaprezentowania produktów, a oddzielnie strefa do rozmów z klientami. Wszystkie strefy powinny ze sobą korelować. Projekt stworzony przez profesjonalistę powinien zawierać dobrane do design stoiska meble, oświetlenie, bryły geometryczne. Pamiętaj, że dużą rolę na Twoim stoisku odgrywa jego wizualny aspekt. Większość z nas zaciekawia się tym, co jest niecodzienne, zaskakujące, dlatego tak ważne jest przygotowanie stoiska, które będzie skutecznie ściągać uwagę innych osób. Dobrze zaplanowane i wykonane stoisko będzie idealnie prezentować się na zdjęciach, które bardzo często publikowane są branżowych gazetach, czy na branżowych e-portalach. Stoiska targowe na dużych, światowych imprezach, w większości są dopracowane nawet w najdrobniejszych szczegółach. Dlatego Ty też postaw na atrakcyjne stoisko. Skup swoją uwagę na odpowiednim przygotowaniu stoiska pod targi, lub lepiej – zleć kompleksowe przygotowanie swojego wystąpienia targowego specjalistom. Pamiętaj, by maksymalnie wykorzystać przestrzeń ekspozycyjną i potraktuj ją jak wizytówkę Twojej firmy w formie 3D. By Twoje stanowisko wyglądało profesjonalnie, spełnij następujące podstawowe wymogi :

  • zadbaj o spójność kolorystyczną i oryginalność formy,
  • wyeksponuj nazwę, logotyp i hasło reklamowe marki,
  • dobierz specjalne grafiki i odpowiednio je umieść na ścianach stoiska,
  • zadbaj o bezpieczeństwo konstrukcji,
  • pamiętaj o ważnej roli multimediów i światła,
  • podziel stoisko na strefy, przemyśl ich współistnienie

a najlepiej zleć wykonanie projektu i jego budowę profesjonalnej firmie branży targowej!

Profesjonalne firmy branży targowej, to nie agencje reklamowe typu full-service! Jeśli ulokujesz zamówienie w agencji reklamowej, ona i tak zwróci się do specjalistycznej firmy targowej, a potem do ceny za całość Twojego wystąpienia na targach dołoży swoją sporą marżę. Nie korzystaj z pośredników! Wybierz firmy projektujące i budujące stoiska, zrzeszone w Polskiej Izbie Przemysłu Targowego z siedzibą w Poznaniu!

Wybór odpowiedniego projektu stoiska targowego może być trudny. Wśród stoisk targowych wyróżniamy kilka rodzajów, stąd też warto zasięgnąć rady fachowców i zlecić stworzenie swojej firmowej wizytówki specjalistom, którzy mają duże doświadczenie w projektowaniu i budowie ekspozycji targowych w kraju i w Europie.  

Systemowe

Jednym z rodzajów stoisk targowych są stoiska systemowe, inaczej zwane modułowymi. Ich największą zaletą jest szybszy montaż oraz demontaż. Dodatkowo jest to ekonomiczne rozwiązanie, ponieważ nie potrzebuje aż tak dużego nakładu pracy, co stoisko stolarskie, niesystemowe. Najczęściej wykonuje się je w systemach „octanorm” i „maxima”.

Mieszane

Stoiska mieszane to połączenie stoisk systemowych oraz niesystemowych. Ściany w stoiskach wykonanych w zabudowie mieszanej, uzupełniane są detalami niesystemowymi. Są to najczęściej elementy wykonane z płyt MDF. 

Niesystemowe

Stoiska niesystemowe, w porównaniu do stoisk systemowych, mogą przyjmować dowolne formy i kształty. Ich budowa zależy tylko i wyłącznie od wyobraźni i pomysłów projektanta. Jedyne ograniczenie, to budżet Twojej firmy na targowe szaleństwo. Stoiska niesystemowe mogą mieć praktycznie każdy, nawet najbardziej nietypowy kształt. Dlatego też są droższe od stoisk systemowych, a ich montaż wymaga większych nakładów pracy. Są to stoiska raczej jednorazowe.

Zewnętrzne

Stoiska zewnętrzne to przede wszystkim firmowe pawilony, które budowanie są z elementów systemowych. Bardzo często uzupełnia się je elementami niesystemowi. Do stoisk zewnętrznych zalicza się również namioty wystawiennicze, które w środku zawierają zabudowę targową.

Przyciągnij uwagę swoich klientów niestandardowymi rozwiązaniami!

Jak wskazuje „Encyklopedia Zarządzania”, sukces stoiska targowego ,,zależy głównie od dekoracji, usytuowania względem innych stanowisk oraz od typu stanowiska.

Dlatego też Twoje stanowisko targowe musi wyróżniać się spośród innych na tyle, by przyciągnąć uwagę przyszłych klientów. Mogą pomóc w tym niestandardowe rozwiązania, które najczęściej wzbudzają duże zainteresowanie. Ostatnie modne trendy, to nowoczesne, geometryczne stanowiska w surowej, skandynawskiej formie. Warto na nie postawić, szczególnie wtedy, gdy Twoja marka nie będzie przyciągała samym produktem, np. ze względu na jego nieatrakcyjność wizualną. W sytuacji, gdy na stoisku oferujesz różnego rodzaju produkty, maszyny, wtedy niezwykle ważna będzie ich wysublimowana ekspozycja. W tej sytuacji możesz postawić na coś szokującego i stworzyć stoisko, które zaintryguje swoim wyglądem zewnętrznym. Jednym z pomysłów może być wykonanie zabudowy stoiska ze szkła. Prócz cechy ozdobnej, szkło może wyeksponować Twoje produkty oraz wizualnie powiększy Twoją przestrzeń. Dość ciekawym rozwiązaniem są także poruszające się bądź dynamiczne detale architektoniczne. Niecodzienne geometryczne kształty, nie tylko przyciągną wzrok klientów, ale również stworzą ciekawy, nieco tajemniczy klimat. Projektując swoje stanowisko, zwróć uwagę na oświetlenie, które może mieć decydującą rolę na stoisku. Obecna szeroka oferta oświetleniowa, pozwala na wykorzystanie techniki oświetleniowej w różnych formach. Możesz wykorzystać podświetlane kasetony czy całe reklamowe hasła. Mogą to być nietypowe snopy światła z niestandardowych źródeł. Jeśli nadal uważasz, że Twoje stanowisko jest zbyt mało wyróżniające się, postaw na multimedialne i interaktywne elementy. Cała ściana w formie multimedialnej może przedstawić ofertę Twojej firmy oraz wyświetlać grafiki ukazujące Twoje produkty. Jeśli uważasz, że Twoje stanowisko jest nadal zbyt mało wyróżniająco się, może postawisz na kontrowersyjne połączenia kolorystyczne? Pamiętaj, że powielanie utartych wzorców nigdy nie jest odbierane jako kreatywne rozwiązanie. A może zatrudnisz oryginalnie ubrane i nietypowo zachowujące się hostessy?

Wybierz stoisko dopasowane do swoich potrzeb!

Przed podjęciem decyzji co do rodzaju oraz wyglądu swojego stanowiska targowego, wybierz się na jakiś event, odwiedź jakieś targi. Projekty stoisk targowych na dużych wydarzeniach branżowych potrafią zaskoczyć niejednego zwiedzającego. Podpatrzenie ciekawych, nowoczesnych rozwiązań pomoże Ci w ostatecznym wyborze kierunku, co do zaplanowania ekspozycji targowej na targach i wystawach gospodarczych. Nie zapominaj jednak, że stoisko, oprócz funkcji konstruktu dekoracyjnego i reklamowego, musi być też funkcjonalne i bezpieczne. Dlatego powinno się postawić na grupę specjalistów, którzy mają wieloletnie doświadczenie w kreowaniu targowych wystąpień. Tacy specjaliści, to specjalistyczne firmy obsługi targowej, nie typowe agencje reklamowe od wszystkiego. Skorzystaj z firm, będących Członkami Polskiej Izby Przemysłu Targowego. To godni zaufania partnerzy, którzy zapewnią Ci profesjonalne wystawienie się na targach i nie przysporzą Ci dodatkowego, niepotrzebnego stresu przed targami. Przygotowanie wystąpienia targowego, w całości, kompleksowo, to naprawdę trudne i specjalizowane zadanie o interdyscyplinarnej naturze. Nie każdy to potrafi! Jeśli zlecisz zadanie firmie specjalistycznej od targów, wtedy Twoje stanowisko, Twoja ekspozycja, będzie nie tylko spełniać normy bezpieczeństwa, ale również będzie miała profesjonalny i ciekawy design, dopasowany do działalności, specyfiki i charakteru Twojej firmy. Inwestycja w stoisko targowe z pewnością pozwoli Ci na zdobycie nowych klientów! Inwestuj jednak odpowiedzialnie!

Ostatnie Wpisy

Przeczytaj również

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię