Reklama jest dźwignią handlu. Ta stara zasada jest nadal oczywista, przy czym zmienia się forma reklamy. Zamiast reklam papierowych czy telewizyjnych lepiej wybrać reklamę Google Ads, która jest skuteczniejsza. Warto dowiedzieć się, jak sprawdzić skuteczność kampanii Google Ads.
Google Ads – jak sprawdzić skuteczność?
Rzeczywiście coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na taką formę reklamy, przy czym, aby móc mówić o jej pozytywnych efektach, należy sprawdzić jej skuteczność. Można samodzielnie sprawdzić czy działa. Przede wszystkim wystarczy tylko dostęp do konta i chwila wolnego czasu. Warto tutaj wiedzieć, że na swoim koncie możecie sprawdzić, w jakich krajach oraz miastach są wyświetlane dane reklamy. Kolejnym ważnym elementem są słowa kluczowe. Również na swoim koncie możecie zobaczyć, na które słowa wydawany jest Wasz budżet. Pamiętajcie, że o skuteczności reklamy Google Ads mówimy wtedy, gdy trafne słowa kluczowe wyświetlane są z daną reklamą. Niezbędne jest też stworzenie określonej ilości ogłoszeń, które dobiera się do jednej grupy reklam. Rozszerzenia reklam również muszą być przygotowane. Aby móc mówić o skuteczności kampanii konto Google Ads musi być połączone z kontem Google Analytics. Kampania powinna być także ciągle i na bieżąco optymalizowana.
Małe rzeczy duże znaczenie – co musicie wiedzieć na temat audytu Google Ads?
Niewątpliwie audyt kampanii Google Ads pozwoli Wam na rozeznanie i sprawdzenie, czy Wasza reklama jest skuteczna. Możecie tutaj zdecydować się na ofertę: https://getnoticedagency.pl/audyt-google-ads/. Audyt SEO pozwoli na dokładną analizę zarówno strony internetowej, jak i sklepu internetowego pod kątem czynników. Podobnie sytuacja wygląda z audytem Google Ads. W tym przypadku jest to proces weryfikacji zarówno samego konta, jak i prowadzonych kampanii. Dzięki niemu można sprawdzić nie tylko samą efektywność, ale też dowiedzieć się, czy występują błędy, które następnie muszą zostać wyeliminowane. Na podstawie audytu wyeliminujecie błędy, które skutkują np. spadkiem jakości reklam czy mniejszą liczbą konwersji. Dzięki audytowi znajdziecie obszary, które wymagają lepszej optymalizacji, ale też dowiecie się, czy dana kampania jest dopasowana do potrzeb użytkowników. Dzięki dobremu audytowi sprawdzicie również czy Wasze cele biznesowe są realizowane.