Wydaje ci się, że wizytówki odeszły do lamusa i już się z nich nie korzysta? Masz wrażenie, że wizytownik to domena grubych ryb w biznesie? A może szkoda ci wydawać pieniądze na wydruk, skoro większość z nas ma w swoim smartfonie wszystkie najważniejsze dane? Oto 5 argumentów, że twoje myślenie jest błędne!
Bądź profesjonalistą!
Wizytówki to nie tylko domena dużych biznesów i poważnych biznesmenów. Ten niewielki kartonik to budowa marki twojej i twoich pracowników. Nie tylko w łatwy sposób można podnieść prestiż swojej działalności, ale na dodatek tworzyć wizerunek firmy pełnej profesjonalistów. Ważne, żebyś zwracał uwagę na takie detale, to one bowiem fundują twoją pozycję na rynku. Opis stanowiska, a także podstawowe dane osobowe pracownika to znakomity sposób na bycie zapamiętanym.
Ważne dane w jednym miejscu
Ten niepozorny kartonik niesie ze sobą potężną liczbę treści. Zacznijmy od tych podstawowych. Należą do nich dane osobowe pracownika, stanowisko, jakie piastuje, a także nazwa firmy, którą reprezentuje. W jednym miejscu gromadzisz jednak nie tylko te ważne informacje, ale również logotyp twojej marki. Wizytówka to także jasny komunikat o pozycji danego pracownika, a poza tym przedsiębiorstwa, które reprezentuje.
Identyfikacja wizualna – spójność przede wszystkim!
Każdy, kto chociaż raz wziął się za własny biznes, wie, jak ważna jest spójna identyfikacja wizualna. Zalicza się do niej nie tylko logotyp, banery czy kolorystykę biura, ale i właśnie takie detale, jak wizytówki czy notatniki. Pomaga to budować zgodną strategię marketingową i zapada w pamięć. Może ten niewielki kartonik nie ma za dużo miejsca na reklamę, jednak siła jej oddziaływania jest naprawdę spora!
Niedroga inwestycja
Wizytówki są stosunkowo tanim sposobem na zbudowanie sobie lepszej pozycji, a także na reklamę, To rozwiązanie dużo trwalsze i bardziej spersonalizowane niż na przykład ulotka, która – jak sama nazwa wskazuje – nie należy do materiałów promocyjnych, z którymi się nie rozstajemy. Tymczasem wytrzymałość wizytówki jest znaczna. Często ląduje w czyimś notatniku czy nawet wizytowniku na stałe, przypominając o sobie raz na jakiś czas. Ta niewielka inwestycja bardzo szybko może się zwrócić.
It’s all related…
Jest jeszcze jeden ważny powód, dla którego warto mieć wizytówki. Dzięki nim twoi pracownicy, zwłaszcza ci na specjalistycznych stanowiskach, wchodzą w swoisty krąg osób z określoną pozycją. Warto jest zainwestować w ich rozwój, ale i nie zapominajmy o takich detalach, które pozwalają budować pozycję biznesową całej firmy. Wizytówki to trochę obieg zamknięty, z pewnością chętniej sięgniemy po usługę kogoś, kto zostanie nam polecony przez kompetentną osobę. Dlatego warto wkroczyć do tego wąskiego grona!
To tylko kilka z rozlicznych powodów, dla których warto zainwestować w swoją markę i niewielkim kosztem zafundować pracownikom i sobie wyższą pozycję w branży. Warto zatem rozważyć zakup firmowych wizytówek!