Czy kubki z nadrukiem reklamowym sprawdzają się jeszcze jako upominek reklamowy?

Czy kubki reklamowe wyszły już z mody? Być może kilka lat temu mogliśmy słyszeć takie głosy – szczególnie w obliczu rozkwitu e-marketingu i narzędzi maksymalizujących procesy promocyjne w internecie. Szybko jednak przekonaliśmy się, że tak naprawdę nic nie przebije starych, dobrych i co ważne, skutecznych form promocji firmy. Czy kubki reklamowe są właśnie taką formą promocji?

Kubki reklamowe – czy są najbardziej praktycznym prezentem? 

Gdybyśmy mieli ocenić, który gadżet reklamowy jest najbardziej uwielbianym prezentem, zawsze docenianym przez klientów, z pewnością to właśnie kubki reklamowe byłyby na pierwszym miejscu. Dlaczego? Ze względu na to, że jest to prezent praktyczny, który wykorzystujemy zawsze i wszędzie. Jesteśmy w pracy? Z pewnością od czasu do czasu napijemy się herbaty. W domu z kolei każdy kubek – szczególnie rano – jest na wagę złota.

Dlatego też kubki reklamowe zawsze będzie ochoczo przyjmowane przez naszych klientów, kontrahentów, partnerów biznesowych lub osoby, które postanowiły odwiedzić nasze stanowisko podczas targów branżowych. Smycze, czapki, długopisy – to wszystko miłe drobiazgi, które jednak nie mogą równać się z wysokiej jakości kubkiem z logo naszej firmy. Każda firma, która stosuje formę marketingu poprzez wręczanie firmowych gadżetów, doskonale wie, że kubki firmowe sprawdzają się idealnie w formie upominków reklamowych, które nie tylko ocieplają nasz wizerunek, ale także poprawiają rozpoznawalność. 

Uniwersalne wykorzystanie kubków jako materiałów reklamowych naszej marki

Kubki reklamowe to idealne narzędzie do promocji naszej marki bez względu na sytuację. Promujemy się w social mediach, więc wykorzystajmy kubki z nadrukiem jako nagrody za aktywność lub wykonanie zadania. Oferujemy swoje usługi na targach branżowych? A zatem to właśnie kubki będą tym, co pozostanie po nas w pamięci odwiedzających nasze stanowisko. 

Kubki są świetnym pomysłem na każdą akcję związaną z propagowaniem naszej marki i zwiększaniem świadomości o nas, jako dostawcy wysokiej jakości usług czy produktów. Wielokrotnie zastanawiamy się, czy nasze inwestycje w marketing, zaawansowane procesy związane z promocją mają jakikolwiek sens. Ta myśl dotyka praktycznie każdą markę, która pompuje duże budżety w strategię niezdającą egzaminu. Kubki promocyjne to natomiast pewne źródło nowych klientów i osób, które przynajmniej zainteresują się naszym logo i sprawdzą, w jakiej branży działamy. 

Optymalizacja kosztowa reklamy? Postaw na kubki reklamowe

Kubki z nadrukiem to jeden z najbardziej optymalnych pod względem kosztowym sposobów na promocję naszej marki, zwiększenie świadomości wśród odbiorców i poprawę wizerunku. To właśnie te kwestie często grają znacznie istotniejszą rolę niż jakość usług i towarów. 

Jak doskonale wiemy, budżet na marketing nierzadko przewyższa faktyczny zwrot z tej inwestycji. Czy takie działania marketingowe mają sens? Oczywiście, że nie. Dlatego też planując działania reklamowe, zapewnijmy sobie możliwie jak najlepszą skuteczność przy jednoczesnym dbaniu o niskie koszty takiej inwestycji. Kubki reklamowe to zdecydowanie jedno z najlepszych rozwiązań, na które możemy wpaść. Proste, tanie i skuteczne – kubki jako gadżety firmowe nigdy nie wyjdą z mody, i im szybciej zdamy sobie z tego sprawę, tym lepiej. 

Ostatnie Wpisy

Przeczytaj również

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię