Czy SIP trunk pozwoli zaoszczędzić Twojej firmie?

SIP trunk, czyli wirtualna linia telefoniczna, nie tylko otwiera przedsiębiorcy drogę do pozyskania nowych klientów i umożliwia mu wejście na zagraniczne rynki, ale pozwala na realne oszczędności. Właściwe gospodarowanie wydatkami jest dziś kluczem do sukcesu i utrzymania się na rynku. Sprawdź, dlaczego warto rozważyć jej wdrożenie w Twojej firmie.

Na czym polega wirtualna linia telefoniczna, czyli SIP trunk?

SIP trunk łączy call center firmy z globalną siecią dostawcy. Co to oznacza? Jeśli Twoja firma działa na kilku rynkach, wówczas musiałbyś podpisać na każdym z nich umowę z działającym tam operatorem. Oznacza to kilka odrębnych dokumentów, różne warunki na każdym rynku, a także konieczność kontrolowania wystawianych faktur. Przedsiębiorca, który decyduje się na wdrożenie do firmy SIP trunk, nie tylko zyskuje dostęp do nowych rynków, ale działa wygodniej i efektywniej. Rozlicza się z tylko z jednym operatorem, a warunki usług są takie same niezależnie od kraju, w którym wykonywane jest połączenie. W miesięcznym rozliczeniu ponoszone koszty są znacznie mniejsze, niż w sytuacji, kiedy w tych samych krajach właściciel firmy zmuszony był podpisać oddzielną umowę z operatorem. Dziś, kiedy liczy się w równym stopniu redukcja kosztów, co utrzymanie jakości obsługi klienta, to idealne rozwiązanie zarówno dla dużych, jak i mniejszych firm. Tego typu rozwiązanie oferuje m.in. Apifonica, a więcej na ten temat możesz przeczytać na stronie internetowej: https://www.apifonica.com/pl/produkty/sip-trunk.

Inne zalety SIP trunk

SIP trunk to nie tylko prosty i przejrzysty sposób rozliczenia, ale jednocześnie optymalizacja pracy call center firmy. Poza opcją wykonywania połączeń przedsiębiorca zyskuje również możliwość automatycznego wysyłania spersonalizowanych wiadomości SMS, co oznacza łatwy sposób prowadzenia kampanii marketingowych czy wysyłania wiadomości handlowych, których kontrahent nie potraktuje jako uciążliwy SPAM. Spersonalizowane wiadomości marketingowe to większe możliwości dotarcia z ofertą do klientów, a także bieżący monitoring efektywności prowadzonych kampanii. Przedsiębiorca ma dostęp nie tylko do historii aktywności, ale też skuteczności dotarcia do klienta. To sposób na dopasowaną do klienta komunikację, ale bez konieczności zatrudnienia wieloosobowego działu lub zewnętrznych konsultantów.

Warto też wspomnieć o możliwości wykonywania wielu połączeń telefonicznych w tym samym czasie, co znacznie wpływa na ograniczenie zasobów ludzkich i konieczność wynajmu zewnętrznego call center. Ograniczenie liczby pracowników zewnętrznych to w istocie mniejsze koszty. Co więcej, najlepszych specjalistów można efektywniej wykorzystać tam, gdzie są naprawdę potrzebni.

SIP trunk oferowany przez Apifonicę można bardzo szybko zintegrować z systemem informatycznym przedsiębiorstwa. Czas wdrożenia zależy od wyboru stopnia zaawansowania systemu. Intuicyjny panel umożliwia natychmiastowe korzystanie z udogodnienia. Warto pamiętać, że rozwiązanie jest zawsze personalizowane pod dane przedsiębiorstwo, aby spełniało wszystkie wymagania i potrzeby na danym rynku. Ten jeden kompletny system jest w stanie zastąpić duży dział komunikacji i kilka odrębnych narzędzi. 

Wybierając tego typu rozwiązanie, forma zyskuje dostęp do wirtualnej sieci, ale również możliwość rozbudowy platformy i wdrożenia kolejnych usług, jeśli będzie taka konieczność.

Ostatnie Wpisy

Przeczytaj również

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię