Dlaczego warto wybrać druk wielkoformatowy w ramach reklamy?

W obecnej sytuacji coraz więcej firm przenosi swoją działalność do sieci. Na popularności zyskują więc wszystkie formy reklamy internetowej. Nie oznacza to jednak, że należy całkowicie rezygnować z reklamy zewnętrznej, przecież wciąż stanowi ona bardzo potężne narzędzie marketingowe w sprawnych rękach. Dlatego też jest wciąż udoskonalana, a nowe technologie pozwalają nie tylko na obniżenie kosztów, ale także na zadbanie o środowisko naturalne. Dzięki temu oferta jest tym bardziej kusząca, a sama reklama zewnętrzna na pewno odwdzięczy się sporą ilością nowych klientów bez względu na rodzaj biznesu! Podstawą takiej formy reklamy jest druk wielkoformatowy, którego krótką charakterystyką zajmiemy się w poniższym artykule. 

Ekonomiczny i trwały druk wielkoformatowy

Pierwszą i największą zaletą druku wielkoformatowego jest jego ekonomia. Obecnie koszty wydruków w dużym formacie nie są bowiem duże, dlatego też nawet nieduże przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na ten rodzaj reklamy zewnętrznej. Oczywiście problemem pozostaje jej umiejscowienie, jednak jest to osobny i nierzadko dość kosztowny temat. Wracając do druku, w swojej podstawowej formie może pozostawiać wiele do życzenia pod względem trwałości, jednak dzięki rozwojowi tego sektora do oferty doszła także możliwość laminowania, która  zwykle załatwia ten problem. Dzięki zastosowaniu takiego rozwiązania inwestycja jest nierzadko nawet kilkuletnia. Reklama zewnętrzna wcale nie musi być szkodliwa dla środowiska. Wystarczy, że dopłacimy nieco do solwentu eko, jednak wybór ten leży już tylko w woli klienta. Istnieje także innowacyjny druk wielkoformatowy UV. W rozwój technologiczny coraz bardziej poszerza dostępne techniki druku. Wybór odpowiedniej leży po stronie klientów na podstawie ich budżetów przeznaczonych na ten cel.

Druk wielkoformatowy na dowolnym materiale!

Druk wielkoformatowy to wbrew pozorom nie tylko plakaty i folie umieszczane na ogromnych billboardach. To także możliwość stworzenia reklam zewnętrznych w postaci siatek na płotach, folii naklejanych na szybach czy też firmowej flocie. Oprócz tego reklama zewnętrzna to także plafony i kasetony, których wkłady również korzystają z technologii druku wielkoformatowego. Obecnie nadruk jest bowiem możliwy praktycznie na każdym materiale, w tym na płytach PCV, szybach pleksi i innych. To daje wręcz nieograniczone możliwości tworzenia reklam według własnego gustu. 

Reklama zewnętrza w różnej postaci

Reklama zewnętrzna wykorzystująca technologię druku wielkoformatowego to oprócz najpopularniejszych form także totemy reklamowe i reklama na samochodzie. Dzięki temu nasz plan marketingowy może zostać zrealizowany w bardzo zróżnicowany sposób bez ograniczania się do jednej lub dwóch form. Bez problemu można bowiem połączyć kilka billboardów w mieście z reklamą na samochodzie lub autobusie, co na dłuższą metę znacznie odbije się na zyskach firmy. Do tego warto zainwestować w wyróżniający się totem reklamowy lub folię umieszczoną na szybie lokalu. 

Reklama zewnętrzna widoczna z daleka

Niewątpliwą zaletą druku wielkoformatowego jest oczywiście rozmiar, który możemy dzięki niemu osiągnąć. Mowa tu nawet nie tylko o ogromnych billboardach stawianych przy uczęszczanych drogach szybkiego ruchu lub autostradach, lecz o nadrukowanej folii, która umieszczona na wieżowcu przykuje wzrok dosłownie każdego. Nie tylko jednak rozmiar ma znaczenie. Czasem chodzi o wysokość, dzięki której z daleka można dojrzeć logo naszej firmy, co pozwoli na bezbłędną nawigację w drodze do naszej siedziby. Najlepszym przykładem będą chyba totemy reklamowe, które umieszcza się koło przydrożnych restauracji, które wznosząc się ponad okolicę, przyciągają nowych i stałych klientów. 

Druk wielkoformatowy to nie tylko reklama!

Druk wielkoformatowy nie służy jednak tylko i wyłącznie do produkcji reklamy zewnętrznej. Świetnie sprawdzi się bowiem w rozpowszechnianiu kampanii społecznych czy też w funkcji informacyjnej. Dzięki drukowi w dużym formacie oznaczymy siedzibę naszej firmy lub też umieścimy widoczne ogłoszenie. Do tego druk wielkoformatowy ma też zastosowanie artystyczne do reprodukcji dzieł lub zdjęć w ramach wystaw. 

Artykuł powstał we współpracy z euroart.pl

Ostatnie Wpisy

Spokojny powrót z home office do biura

Pandemia koronawirusa skłoniła wielu pracodawców do udzielenia swoim pracownikom pozwolenia na wykonywanie zadań w trybie home office. Jednak czas największego kryzysu powoli...

Nowy telewizor – na co zwrócić uwagę podczas zakupu?

Planujesz zakup nowego telewizora? Którym parametrom przyjrzeć się przed podjęciem ostatecznej decyzji? O czym pamiętać przed zakupem? Jak wybrać...

Przewodnik po meblach biurowych dla początkujących

Aranżując nowo wynajęte biuro szefowie i menedżerowie muszą odpowiedzieć sobie na pytanie, jakie cele są stawiane przed taką przestrzenią. Czy biuro służyć...

Wzorniki kolorów – czym są i jak z nich korzystać

Produkty takie jak farby, tynki czy wykładziny występują w wielu barwach i odcieniach. By zaprezentować klientom ofertę szybko, profesjonalnie i skutecznie, warto...

Co wybrać: laptop czy komputer stacjonarny na prezent?

Wybór prezentu, niezależnie od okazji, bywa trudny i może przysporzyć trochę kłopotów. Jeśli jednak ma być on nie tylko fajny, ale i...

Przeczytaj również

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię