Zarządzanie przedsiębiorstwem we współczesnym świecie nie jest łatwym zadaniem. Konkurencja na rynku jest bardzo duża, a ponadto trzeba zadbać o reklamę zarówno w terenie (tradycyjną), jak i w sieci (marketing internetowy). Najlepsi specjaliści ds. reklamy są zgodni co do tego, że należy łączyć obie strategie i nie rezygnować z tradycyjnych nośników reklamy. Dlatego dziś opowiemy, w jaki sposób warto wykorzystać takie gadżety jak długopisy reklamowe z logo.
Długopisy dla firm jako skuteczny nośnik reklamy
Tanie długopisy reklamowe z nadrukiem firmowym to gadżet reklamowy, który niegdyś był bardzo popularny, a dziś znowu wraca do łask. Jego fenomen polega na tym, że jest to przedmiot, którego używają wszyscy. Łatwo zatem dotrzeć za jego pośrednictwem do szerokiego grona potencjalnych klientów. Ponadto długopisy reklamowe (znajdziesz je tu: https://logopisy.pl/) sprawdzają się w każdej branży i można ich używać w odniesieniu do każdej grupy wiekowej – przydają się zarówno dorosłym, jak i dzieciom.
Eleganckie długopisy reklamowe z nadrukiem to dyskretny sposób na reklamę. Jest to doceniane przez wielu klientów, zmęczonych agresywnymi technikami marketingowymi. Pamiętaj, że obecnie jesteśmy bombardowani różnymi reklamami praktycznie na każdym kroku. Spoty, billboardy, bannery, wciskane w dłoń ulotki, reklamy na każdej stronie internetowej – wszystko to przyprawia o zawrót głowy. Trzeba więc zastanowić się nad tym, jak skutecznie zareklamować swoją firmę bez zbędnej nachalności. Jest to trudne, ale właśnie dlatego zachęcamy do zastosowania w kampanii długopisów reklamowych.
Długopisy reklamowe to uniwersalny produkt. Możesz wybrać dowolny kolor (najlepiej, gdyby kojarzył się z twoją marką). Na długopis reklamowy można nanieść logo firmy i jej nazwę, a także dane kontaktowe (na przykład numer telefonu). Możesz umieścić także krótkie i chwytliwe hasło. Wbrew pozorom możliwości jest całkiem sporo.
Długopisy reklamowe – plastikowe, metalowe, a może ekologiczne?
Pamiętaj, by zwracać uwagę na jakość gadżetów reklamowych – w tym przypadku długopisów. Wszystko, co znajdzie się w rękach potencjalnego klienta, a jest sygnowane nazwą twojej firmy, musi być trwałe i dobrej jakości. W ten sposób pracujesz na renomę swojej firmy.
Do wyboru masz przede wszystkim takie rodzaje długopisów reklamowych, jak:
- Długopisy plastikowe – są to najtańsze długopisy reklamowe. Producent zadbał o to, by tworzywo sztuczne było najlepszej jakości. Tym samym plastikowy długopis jest wytrzymały. Występuje w szerokiej gamie kolorystycznej. Co ciekawe, długopisy reklamowe z tworzywa sztucznego dostępne są w różnych kształtach. Twoi klienci będą zaskoczeni, gdy otrzymają na przykład długopis-strzykawkę czy gadżet z suwmiarką.
- Długopisy metalowe – tego rodzaju długopisy reklamowe mają nieco bardziej elegancki design. Możesz zdecydować się na kolorową obudowę lub wybrać stonowaną kolorystykę z minimalistycznym logo firmy. Metalowe długopisy są eleganckie, świetnie leżą w dłoni i dają możliwość umieszczenia na nich dowolnego nadruku.
- Długopisy ekologiczne – producenci podążają za potrzebami klientów, dlatego dostępne są również długopisy ekologiczne. Produkuje się je z naturalnych materiałów (drewno, bambus, słoma pszeniczna) lub pochodzących z recyklingu. Jako że wśród konsumentów zaobserwować można coraz większą świadomość ekologiczną, takie długopisy są bardzo cenione.
Jak dobrać odpowiednie długopisy firmowe do swojej kampanii reklamowej?
Każdy gadżet reklamowy musi być zaprojektowany w odpowiedni sposób – tak, by spełniał swoją funkcję, czyli skutecznie reklamował firmę.
Skup się na tym, jak będzie wyglądał nadruk. Przesłanie zamieszczone na długopisie powinno być treściwe, ponieważ ilość miejsca jest dość ograniczona. Warto mieć charakterystyczne logo i zdecydować się na długopis reklamowy w barwach przewodnich firmy.
Trzeba zastanowić się również nad grupą docelową, na której najbardziej ci zależy. Dla przykładu: jeśli działasz w szeroko rozumianej branży edukacyjnej (np. masz szkołę językową czy prowadzisz warsztaty plastyczne dla dzieci), to postaw na kolorowe długopisy z wesołymi nadrukami. Takie gadżety reklamowe przyciągną uwagę najmłodszych konsumentów i będą wykorzystywane zarówno w domu, jak i w szkole. Jeśli natomiast prowadzisz biuro rachunkowe, to zdecyduj się na eleganckie długopisy metalowe z logo naniesionym przy pomocy grawerowania laserowego.
Czynnikiem, który wpłynie na wybór konkretnego rodzaju długopisów, jest też charakter działalności. Długopisy reklamowe z tworzywa sztucznego dają możliwość wykonania ich w różnych kształtach, o czym wspominaliśmy wcześniej. Można zatem dopasować je do specyfiki branży, co jeszcze bardziej zapisze się w świadomości klientów.
Długopis w kształcie tubki z nakrętką to świetna promocja dla sklepu z artykułami plastycznymi lub gabinetu dentystycznego (tubka może być z farbą lub pastą do zębów). Długopis strzykawka sprawdzi się oczywiście w branży medycznej. Dostępne są też długopisy z dekoracyjnymi elementami, takimi jak uśmiechnięte emotki, piłka nożna, postać lekarza itp. Długopisy promocyjne mogą mieć dodatkowe funkcje, jak na przykład: termometr, suwmiarka, latarka.
Podsumowując; długopisy z nadrukiem to relatywnie tani, ale za to bardzo skuteczny nośnik reklamy. Wbrew pozorom ten niewielki gadżet daje wiele możliwości i pozwala dotrzeć do szerokiego grona klientów.