E-hurt, czyli jak rozwinąć sklep w internecie

Posiadanie własnego sklepu internetowego, który skupia się na pozyskiwaniu klientów biznesowych czasem bywa problematyczne, szczególnie, gdy dopiero zaczynamy prowadzić własną działalność. Wysokie koszty jego funkcjonowania, trudności z pozyskaniem nowych nabywców… To codzienność wielu przedsiębiorców. Powstało jednak narzędzie, które wspiera e-hurt i pomaga rozwinąć działalność. Jest to system o nazwie “eHurtownia” od Infinite, który z dnia na dzień zyskuje coraz większą popularność.

Co to jest e-hurt?

Pod tą nazwą kryją się internetowe hurtownie oraz platformy B2B wspierające obszar e-hurtu, które kierowane są do przedsiębiorstw zajmujących się dostarczaniem produktów do klientów biznesowych. Jedną z najistotniejszych funkcji wdrażanych przez firmy zajmujące się projektowaniem takich narzędzi jest duży wybór filtrów, które umożliwiają ekspresowe zawężenie asortymentu do grup towarów, które nas interesują.

E-hurt – zalety wdrożenia platform wspierających

Internetowe hurtownie, szczególnie w ciągu ostatniego roku, zyskały wielu nowych klientów. Są dla dzisiejszych przedsiębiorców dużą wygodą – żeby przejrzeć ofertę towarów znajdującą się w danym magazynie nie trzeba się już do niego wybierać i spędzać godzin na przechodzeniu się po olbrzymiej hali w poszukiwaniu interesujących nas produktów. Zjawisko e-hurtu świetnie odnajduje się w nowej rzeczywistości umożliwiając swoim zwolennikom przeglądanie asortymentu i składanie zamówień we własnym domu, przed ekranem komputera. Na korzystających z platformy eHurtownia czeka jeszcze więcej korzyści. Jednym z nich jest minimalizacja błędów popełnianych w realizowanych zamówieniach oraz redukcja kosztów prowadzenia firmy handlowej w internecie. Sprawna komunikacja między dostawcami i odbiorcami jest kluczowa w obszarze, jakim jest e-hurt. Świadomość tego mieli również twórcy eHurtowni, którzy zadbali o to, żeby na platformie każda ze stron miała dostęp do informacji odnośnie płatności, grafików dostaw, historii współpracy czy koncesji. Warto wspomnieć o tym, że choć e-hurt odnosi się przede wszystkim do internetowych procesów zakupowych, to jednak mamy tutaj możliwość zamawiania produktów offline, gdy znajdujemy się w miejscu o małej dostępności do internetu. Użytkownicy eHurtowni od Infinite zwracają także uwagę na jeden ważny aspekt – obecnie większość systemów ERP nie ma funkcji zarządzania promocjami, natomiast wspomniana platforma posiada taką możliwość. Pozwala na prezentację aktualnego asortymentu, np.  powiększonego o aktualne oferty promocyjne. Klient korzystający z takiego zastosowania może w ten sposób dotrzeć do wszystkich kontrahentów od razu po włączeniu promocji. Dzięki temu doprowadzamy do pomnożenia zamówień okazyjnych oraz tym samym zwiększa się dynamiczność całej akcji.

Czy warto działać w e-hurcie?

Mając sklep internetowy, który zajmuje się głównie współpracą z klientami biznesowymi, wejście w obszar zwany “e-hurt” może bardzo wesprzeć naszą działalność. Szczególnie, gdy jesteśmy dopiero na początku drogi, a nasz sklep nie jest znany w środowisku. Dzięki szerokiemu wachlarzowi funkcji, które oferują platformy hurtowni internetowych możemy zaoszczędzić dużo czasu i pieniędzy, które trzeba byłoby poświęcić gdybyśmy chcieli zająć się dystrybucją oferty na własną rękę.

Ostatnie Wpisy

Jakie wymiary powinien mieć plakat?

Dzięki plakatom można w łatwy sposób zaprezentować ofertę firmy lub poinformować o nadchodzących wydarzeniach kulturalnych. To materiały reklamowe chętnie wykorzystywane przez instytucje...

Recenzja Tradocenter – opinie użytkowników. Zalety korzystania z portalu

Prosty handel walutami i akcjami za pomocą jednego kliknięcia? To możliwe dzięki TradoCenter. Inwestorzy z całego świata coraz częściej wybierają usługi brokera....

CMS Typo3 – przyszłość budowania stron internetowych

Chciałbyś stworzyć własną stronę internetową? Jeśli nie jesteś biegły w technologiach informatycznych, to taka myśl może przerażać. Ale głowa do góry! Jest...

Dlaczego warto robić zakupy spożywcze online?

Od lat kupujemy produkty w Internecie, a branża e-commerce rośnie w siłę każdego dnia. Podczas gdy z często kupujemy w sieci odzież,...

Co powinna zawierać reklama na YouTube?

YouTube to serwis, który powstał z myślą o dzieleniu się nagraniami wideo ze znajomymi, ale w krótkim czasie wyrósł na prawdziwego giganta....

Przeczytaj również

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię