Poznaj panel Ariadna, w którym zlecisz wirtualne ankiety i dowiesz się, jak usprawnić swój biznes.
Ankiety internetowe CAWI i ich zalety
Chcesz się dowiedzieć, czego oczekują Twoi klienci? Sprawdzić, co jeszcze możesz zrobić, by udoskonalić oferowaną usługę lub produkt? Zależy Ci na ty, by ustalić, w jaki sposób opracować swoją kampanię marketingową? Zleć badania CAWI (Computer Assisted Web Interview), dzięki którym szybko i skutecznie uzyskasz rzetelne odpowiedzi na wiele pytań od licznej grupy respondentów z całej Polski lub z dowolnego regionu. Metoda badawcza CAWI to prosty sposób na przeprowadzenie ankiet internetowych na respondentach o określonym profilu.
Wypełnianie kwestionariuszy online jest niezwykle wygodne i przede wszystkim anonimowe, dlatego bez problemu otrzymasz miarodajne wyniki. Nie musisz w tym celu zatrudniać ankieterów ani drukować sterty kwestionariuszy, a następnie zliczać wyników. System zrobi wszystko samodzielnie i niedrogo.
Zaufaj panelowi badawczemu Ariadna
Aby zlecić przeprowadzenie wiarygodnych badań, skorzystaj z oferty panelu Ariadna, z której szczegółami zapoznasz się na stronie: https://panelariadna.pl/wiedza/badania-cawi. Korzystają z niej zarówno małe firmy, marki o ugruntowanej na rynku pozycji, jak również instytuty naukowe oraz uczelnie. Wśród osób badanych wszystkie tożsamości są wcześniej weryfikowane. System nie dopuszcza możliwości wypełnienia ankiety przez bota, co jest sprawdzane podczas regularnych audytów. Jednostki wypełniające kwestionariusze są zarejestrowanymi użytkownikami i mogą udzielać odpowiedzi z dowolnego urządzenia z dostępem do internetu, niezależnie od rodzaju posiadanego oprogramowania. Wypełnianie formularzy jest intuicyjne, dlatego bez problemu radzą sobie z tym nawet osoby starsze. Bogaty system nagród pozwala każdemu ankietowanemu na wybór prezentu adekwatnego do swoich potrzeb.
Badania CAWI to obopólna korzyść dla zlecających badania oraz ankietowanych. Ci pierwsi zyskują cenne dane marketingowe, z kolei ci drudzy otrzymują nagrody, a przy tym mogą mieć wpływ na rzeczywistość, oferowane usługi oraz dostępne na rynku produkty.