Jak całościowo zarzadzać obslugą klienta w swojej firmie?

Kompleksowa obsługa klientów to dziś ogromne wyzwanie zarówno dla dużych, jak i dla małych przedsiębiorstw. Rozwój technologii i social mediów z jednej strony daje nam ogromne możliwości i wiele kanałów, którymi możemy dotrzeć do klienta, ale z drugiej strony opanowanie wszystkich tych możliwości jest bardzo trudne. Dynamika na rynku jest dziś spora, zmiany zachodzą niemal codziennie, a my jako przedsiębiorcy musimy bardzo szybko i elastycznie na nie reagować. Jeszcze nie dawno nie wyobrażano sobie załatwiania spraw największej wagi na odległość, dziś nawet bardzo znaczące umowy podpisywane są przez osoby znajdujące się w dużej odległości od siebie. Nikt nie traktuje jako zachowania nieeleganckiego konsultacji telefonicznej czy internetowej. Komunikowanie się na odległość, często bez ani jednego spotkania face to face, jest dziś zupełnie powszechne. Jak w takim razie radzić sobie z tym wszystkim w taki sposób, by szerokie możliwości jakie daje telefon i Internet wykorzystać na swoją korzyść?

Wiele kanałów komunikacji

Bardzo ważne jest, by w swojej działalności wspomagać się narzędziami, które w skuteczny i opłacalny sposób pomogą nam obsłużyć klientów na jak najlepszym poziomie. Bez względu na to, w jakiej branży działasz, strona internetowa i fanpejdż w social media to podstawa Twojego marketingu. Twoi potencjalni klienci muszą mieć możliwość szybkiego dotarcia do Ciebie po wpisaniu kilku słów w wyszukiwarkę. Bardzo ważne jest zatem, by informacje na Twojej stronie były spójne, czytelne, a samo nawigowanie po niej wygodne. Klient może dziś korzystać z wielu metod kontaktowania się z Tobą. Czat na firmowej stronie, infolinia, telefoniczna obsługa klienta, poczta e-mail, IVR, Messenger. By stale trzymać rękę na pulsie musiałbyś zrezygnować ze snu. Tymczasem nieodebrane połączenia i pominięte wiadomości na poczcie mailowej to realna strata zysków.

Jak to wszystko uporządkować?

Z myślą o takich wyzwaniach, z którymi borykają się wszystkie firmy powstał system Thulium, który pomaga Ci całościowo podejść do obsługi klienta, skupiając w jednym miejscu komunikację wszystkimi możliwymi kanałami. Nowoczesny system obsługi klienta pozwoli Ci wejść na zupełnie nowy poziom jakości w obsłudze klienta. Twój wizerunek będzie profesjonalny, a kontakt z klientem kompleksowo uporządkowany. Wirtualny system call center zagwarantuje odbieranie 100% połączeń i zarządzanie obsługą klienta z Twojej przeglądarki. Wszyscy klienci się do Ciebie dodzwonią, a to już pierwszy sukces w kontakcie z nimi. System obsługi klienta posiada wbudowaną wirtualną centralę VoIP, dynamicznie edytowalny IVR, kolejki z funkcją oddzwonień oraz identyfikację z historią kontaktu.

Potencjał drzemiący w pracy zespołowej

System Thulium pozwala Ci na skorzystanie z ogromnego potencjału, jaki tkwi w pracy zespołowej. Gdy jeden pracownik nie może zająć się danym klientem, drugi bez problemu może przejąć obsługę w sposób efektywny, dzięki łatwemu przekazywaniu kompleksowej informacji o całej historii kontaktu z daną osoba. Kiedy dzwoni do Ciebie klient, który jest już w CRM, system obsługi klienta bez problemu go rozpozna i wyświetli całą kartę klienta konsultantowi. Umożliwia to także prowadzenie spersonalizowanej rozmowy, co znacznie pomaga w skuteczności dyskusji.

Ostatnie Wpisy

Przeczytaj również

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię