Jak‌ ‌działa‌ ‌nowoczesne‌‌ oprogramowanie‌ ‌contact‌ ‌center?‌ Sprawdź!

Śmiało można powiedzieć, że w XXI wieku komunikacja jest najważniejszą wartością która rządzi ludźmi i światem. Mieszkańcy rozwiniętych państw nie wyobrażają sobie już życia bez stałego dostępu do informacji, bez możliwości natychmiastowego kontaktu i bez dostępu do Internetu. W naszym codziennym życiu stale towarzyszą nam smartfony, komputery i inne najnowocześniejsze rozwiązania telekomunikacyjne. Ze względu na dużą liczbę istniejących współcześnie kanałów komunikacji, firmy mają o wiele więcej sposobów na dotarcie z przekazem do swoich klientów, niż jeszcze kilkanaście lat temu. Obecnie, aby skontaktować się z klientem w celu przedstawienia mu oferty lub gdy klient sam chce skontaktować się z przedsiębiorstwem, aby zasięgnąć informacji, głównym sposobem komunikacji nie będą już tylko połączenia telefoniczne. Dzięki rozwojowi internetu, w XXI wieku istnieją zaawansowane technologiczne oprogramowania contact center, które umożliwiają komunikację na wielu różnych płaszczyznach, poprzez czat webowy, SMS-czat czy kontakt za pośrednictwem mediów społecznościowych. W zależności od preferowanej formy kontaktu na osi firma-klient, w dany sposób można szybko się ze sobą skontaktować. Dowiedz się co potrafi najnowocześniejsze oprogramowanie contact center. Czytaj dalej!

Oprogramowanie contact center – jak działa? 

Oprogramowanie contact center to rozwinięcie znanego od lat systemu call center. Systemy call center zakładają, że głównym medium wykorzystywanym do kontaktu z klientem jest telefon wraz z odpowiednim oprogramowaniem. W przypadku nowoczesnego oprogramowania contact center, kontakt z klientem odbywa się nie tylko za pośrednictwem telefonu, ale także z wykorzystaniem Internetu poprzez web czat, helpdesk email czy czat w mediach społecznościowych. To duże ułatwienie dla firm w prowadzeniu komunikacji z klientem, ponieważ możliwe jest dotarcie do klienta z ofertą w preferowany przez niego sposób. 

Dodatkowo, najnowocześniejsze oprogramowania contact center zakładają możliwość pracy w 100% zdalnej, dzięki stałemu dostępowi do wszystkich danych w chmurze. Takie rozwiązanie pozwala pracować konsultatntom z contact centerów całkowicie zdalnie, z dowolnego miejsca na ziemi. 

Jakie jeszcze korzyści płyną z wdrożenia najnowocześniejszego rozwiązania jakim jest oprogramowanie contact center? Przede wszystkim stały i niczym niezakłócony dostęp do realtime reportingu i kluczowych statystyk, również z dowolnego miejsca na ziemi, dzięki utrzymywaniu danych w chmurze. Ponadto, cała historia komunikacji firmy z klientem jest przechowywana również w chmurze, niezależnie od wybranego kanału komunikacji. Najnowocześniejsze rozwiązania są niezawodne, kompleksowe i co ważne proste w obsłudze. A w przypadku jakichkolwiek problemów technicznych, zdalna pomoc dostępna jest 24 godziny, 7 dni w tygodniu. 

Już dzisiaj skorzystaj z najnowocześniejszych rozwiązań dla branży call center. Poznaj zaawansowane oprogramowanie contact center od Daktela: https://www.daktela.com/pl/, które odmieni Twoje dotychczasowe myślenie o masowej komunikacji. Wybierając oprogramowanie contact center od Daktela masz gwarancję sprawnego działania wszystkich filarów komunikacji, od połączeń przychodzących i wychodzących, poprzez e-mail help desk na SMS-czacie i webowym czacie kończąc. To najnowocześniejsze na rynku oprogramowanie contact center jest kompleksowym rozwiązaniem, które łączy w sobie wszystkie kluczowe funkcjonalności w jednym intuicyjnym i prostym w obsłudze narzędziu. Jeżeli jeszcze nie jesteś przekonany, dlaczego warto wdrożyć to zaawansowane oprogramowanie u siebie w firmie, skontaktuj się z ekspertami Daktela lub wypróbuj darmowe demo oprogramowania contact center. Wybierając system Daktela, inwestujesz w sprawdzone rozwiązanie, które dzięki wieloletnim testom i licznym wdrożeniom staje na wysokości zadania i umożliwia nawet pracę zdalną w chmurze. Możesz również umówić się na oficjalną prezentację Daktela online, która pomoże Tobie rozwiać wszelkie wątpliwości. Wybierz najnowocześniejsze oprogramowanie contact center i ciesz się wszystkimi jego funkcjonalnościami. A jest ich naprawdę sporo! Sprawdź koniecznie już teraz.

Ostatnie Wpisy

Spokojny powrót z home office do biura

Pandemia koronawirusa skłoniła wielu pracodawców do udzielenia swoim pracownikom pozwolenia na wykonywanie zadań w trybie home office. Jednak czas największego kryzysu powoli...

Nowy telewizor – na co zwrócić uwagę podczas zakupu?

Planujesz zakup nowego telewizora? Którym parametrom przyjrzeć się przed podjęciem ostatecznej decyzji? O czym pamiętać przed zakupem? Jak wybrać...

Przewodnik po meblach biurowych dla początkujących

Aranżując nowo wynajęte biuro szefowie i menedżerowie muszą odpowiedzieć sobie na pytanie, jakie cele są stawiane przed taką przestrzenią. Czy biuro służyć...

Wzorniki kolorów – czym są i jak z nich korzystać

Produkty takie jak farby, tynki czy wykładziny występują w wielu barwach i odcieniach. By zaprezentować klientom ofertę szybko, profesjonalnie i skutecznie, warto...

Co wybrać: laptop czy komputer stacjonarny na prezent?

Wybór prezentu, niezależnie od okazji, bywa trudny i może przysporzyć trochę kłopotów. Jeśli jednak ma być on nie tylko fajny, ale i...

Przeczytaj również

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię