Jak‌ ‌działa‌ ‌nowoczesne‌‌ oprogramowanie‌ ‌contact‌ ‌center?‌ Sprawdź!

Śmiało można powiedzieć, że w XXI wieku komunikacja jest najważniejszą wartością która rządzi ludźmi i światem. Mieszkańcy rozwiniętych państw nie wyobrażają sobie już życia bez stałego dostępu do informacji, bez możliwości natychmiastowego kontaktu i bez dostępu do Internetu. W naszym codziennym życiu stale towarzyszą nam smartfony, komputery i inne najnowocześniejsze rozwiązania telekomunikacyjne. Ze względu na dużą liczbę istniejących współcześnie kanałów komunikacji, firmy mają o wiele więcej sposobów na dotarcie z przekazem do swoich klientów, niż jeszcze kilkanaście lat temu. Obecnie, aby skontaktować się z klientem w celu przedstawienia mu oferty lub gdy klient sam chce skontaktować się z przedsiębiorstwem, aby zasięgnąć informacji, głównym sposobem komunikacji nie będą już tylko połączenia telefoniczne. Dzięki rozwojowi internetu, w XXI wieku istnieją zaawansowane technologiczne oprogramowania contact center, które umożliwiają komunikację na wielu różnych płaszczyznach, poprzez czat webowy, SMS-czat czy kontakt za pośrednictwem mediów społecznościowych. W zależności od preferowanej formy kontaktu na osi firma-klient, w dany sposób można szybko się ze sobą skontaktować. Dowiedz się co potrafi najnowocześniejsze oprogramowanie contact center. Czytaj dalej!

Oprogramowanie contact center – jak działa? 

Oprogramowanie contact center to rozwinięcie znanego od lat systemu call center. Systemy call center zakładają, że głównym medium wykorzystywanym do kontaktu z klientem jest telefon wraz z odpowiednim oprogramowaniem. W przypadku nowoczesnego oprogramowania contact center, kontakt z klientem odbywa się nie tylko za pośrednictwem telefonu, ale także z wykorzystaniem Internetu poprzez web czat, helpdesk email czy czat w mediach społecznościowych. To duże ułatwienie dla firm w prowadzeniu komunikacji z klientem, ponieważ możliwe jest dotarcie do klienta z ofertą w preferowany przez niego sposób. 

Dodatkowo, najnowocześniejsze oprogramowania contact center zakładają możliwość pracy w 100% zdalnej, dzięki stałemu dostępowi do wszystkich danych w chmurze. Takie rozwiązanie pozwala pracować konsultatntom z contact centerów całkowicie zdalnie, z dowolnego miejsca na ziemi. 

Jakie jeszcze korzyści płyną z wdrożenia najnowocześniejszego rozwiązania jakim jest oprogramowanie contact center? Przede wszystkim stały i niczym niezakłócony dostęp do realtime reportingu i kluczowych statystyk, również z dowolnego miejsca na ziemi, dzięki utrzymywaniu danych w chmurze. Ponadto, cała historia komunikacji firmy z klientem jest przechowywana również w chmurze, niezależnie od wybranego kanału komunikacji. Najnowocześniejsze rozwiązania są niezawodne, kompleksowe i co ważne proste w obsłudze. A w przypadku jakichkolwiek problemów technicznych, zdalna pomoc dostępna jest 24 godziny, 7 dni w tygodniu. 

Już dzisiaj skorzystaj z najnowocześniejszych rozwiązań dla branży call center. Poznaj zaawansowane oprogramowanie contact center od Daktela: https://www.daktela.com/pl/, które odmieni Twoje dotychczasowe myślenie o masowej komunikacji. Wybierając oprogramowanie contact center od Daktela masz gwarancję sprawnego działania wszystkich filarów komunikacji, od połączeń przychodzących i wychodzących, poprzez e-mail help desk na SMS-czacie i webowym czacie kończąc. To najnowocześniejsze na rynku oprogramowanie contact center jest kompleksowym rozwiązaniem, które łączy w sobie wszystkie kluczowe funkcjonalności w jednym intuicyjnym i prostym w obsłudze narzędziu. Jeżeli jeszcze nie jesteś przekonany, dlaczego warto wdrożyć to zaawansowane oprogramowanie u siebie w firmie, skontaktuj się z ekspertami Daktela lub wypróbuj darmowe demo oprogramowania contact center. Wybierając system Daktela, inwestujesz w sprawdzone rozwiązanie, które dzięki wieloletnim testom i licznym wdrożeniom staje na wysokości zadania i umożliwia nawet pracę zdalną w chmurze. Możesz również umówić się na oficjalną prezentację Daktela online, która pomoże Tobie rozwiać wszelkie wątpliwości. Wybierz najnowocześniejsze oprogramowanie contact center i ciesz się wszystkimi jego funkcjonalnościami. A jest ich naprawdę sporo! Sprawdź koniecznie już teraz.

Ostatnie Wpisy

Jakie zegarki będą modne w tym roku

Zegarki już dawno przestały spełniać jedynie jedną funkcję którą było podawanie czasu. Należałoby pamiętać przy doborze pewnego typu, iż zegar realizuje teraz...

Zamawianie pieczątki bez wychodzenia z domu – kreator pieczątek online

Zmiana trybu pracy ze stacjonarnej na zdalną, a także promocja home office, rozwinęła szereg usług online, które przedstawiliśmy też w analizie rynku...

Jak całościowo zarzadzać obslugą klienta w swojej firmie?

Kompleksowa obsługa klientów to dziś ogromne wyzwanie zarówno dla dużych, jak i dla małych przedsiębiorstw. Rozwój technologii i social mediów z jednej...

Przygotowujemy pierwszy bullet journal. Jakich akcesoriów nie może zabraknąć?

Bullet journal – czy wiesz, czym jest i czemu służy? W skrócie mówiąc, jest to w pełni spersonalizowany planner, który ułatwia zarządzanie...

Najczęstsze awarie taśmy LED

Taśmy LED stały się częstym elementem nowoczesnych wystrojów wnętrz. Fantazyjnie oświetlone meble, chociaż wciąż zachwycają, to przestały być rzadkim widokiem. Na co...

Przeczytaj również

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię