Jak współpraca z agencją SEO wpłynie na rozwój Twojego biznesu?

Pozycjonowanie, SEO, e-marketing to pojęcia, które pojawiają się w firmach o różnej wielkości i specyfice działania. Większość biznesów zastanawia się nad współpracą z agencją SEO, a wiele się na nią decyduje. Nie brakuje też firm, które sądzą, że pozycjonowanie nie jest im potrzebne. A jak to wygląda w Twoim przypadku? Jak współpraca z agencją SEO może wpłynąć na rozwój Twojego biznesu?

Agencja SEO ‒ czy to dobry wybór?

Chcesz, by Twoja strona www stała się widoczna w sieci i, aby uzyskana widoczność przełożyła się na wzrost zysków?  Zależy Ci na tym, aby użytkownik, gdy wpisze w wyszukiwarkę odpowiednią frazę kluczową, zobaczył Twoją stronę, odwiedził ją i dokonał konwersji? Agencja SEO okaże się w takim przypadku nieoceniona. Dlaczego? 

  • Ponieważ Twoja strona nie zyska widoczności w sieci bez regularnie prowadzonych działań. Konkurencja jest ogromna, a użytkownicy coraz bardziej wymagający. Witryny, które nie są odpowiednio zoptymalizowane, bez profilu wartościowych linków zewnętrznych nie mają szans na TOP10. 
  • Przygotowanie strategii oraz realizacja działań on-site i off-site wymaga wiedzy z różnych dziedzin. Wiedzy pozycjonerów, copywriterów, web developerów, UX designerów. Agencje zatrudniają właśnie takich specjalistów. 
  • Brak odpowiednich umiejętności może spowodować awarię strony. Co więcej, nawet nieświadome korzystanie z metod black hat SEO doprowadzi do spadku pozycji i wyłączenia strony z indeksowania. Właśnie dlatego samodzielne działanie lub powierzenie prac osobie bez kompetencji nie jest zalecanym rozwiązaniem. 

Cele pozycjonowania i ich realizacja a zyski Twojej firmy 

Celem pozycjonowania strony firmy jest uzyskanie jak najwyższych pozycji w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. To właśnie takie witryny są odwiedzane przez użytkowników. Na drugą stronę wyszukiwarki dociera bardzo niewielki odsetek. 

Starania o uzyskanie jak najwyższych pozycji na ważne dla naszego biznesu frazy, zawsze muszą iść w parze z troską o satysfakcję użytkownika. Finalnie to użytkownik płaci za nasze usługi, nie robot Google. Istotne więc, by strona była zgodna ze standardami UX i UI.

Zdarzają się sytuacje, gdy właściciel pozycjonowanej witryny nie chce wprowadzać na niej żadnych zmian. Może być również tak, że strona będzie zbudowana na przestarzałym CMS-ie i wdrożenie wielu działań, mimo zgody właściciela, nie będzie możliwe. Co wtedy?

Przede wszystkim szanse na uzyskanie widoczności w sieci będą mniejsze. Załóżmy jednak, że strona wyświetla się w wynikach wyszukiwania i użytkownik ją odwiedza. Niestety, brak optymalizacji prędkości ładowania sprawia, że witryna ładuje się w nieskończoność, brak wartościowego contentu to natomiast brak ważnych informacji o świadczonych usługach i oferowanych produktach, brak przemyślanej struktury witryny skutkuje natomiast tym, że zainteresowany nie może znaleźć tego, czego szuka. 

Wszystko to sprawia, że użytkownik odczuwa irytację, zamyka stronę i więcej na nią nie wraca. Klika stronę konkurencji i tam dokonuje zakupu. 

Pamiętajmy więc, że sama widoczność to nie wszystko, musimy zadbać także o to, by strona była funkcjonalna, nowoczesna, wyróżniała się designem. Tylko wtedy użytkownik na niej zostanie, a może nawet dokona konwersji.  

Współpraca z agencją SEO ‒ na co zwrócić uwagę?

Jak więc powinna przebiegać współpraca z agencją SEO i co powinna obejmować? 

  • Audyt SEO ‒ współpraca powinna rozpocząć się od szczegółowego audytu SEO, określenia mocnych i słabych stron witryny, porównania jej z konkurencją. 
  • Działania on-site ‒ działania on site, czyli w obrębie strony, powinny być prowadzone regularnie i obejmować zarówno SEO techniczne, jak i copywriting, linkowanie wewnętrzne. 
  • Działania off-site ‒ to przede wszystkim linki zewnętrzne. Powinny pochodzić z różnych źródeł, portali, forów internetowych, stron partnerów mających autorytet. Liczba linków powinna wzrastać regularnie. 

Pozycjonowanie z 1stplace.pl – agencją SEO, która nie boi się wyzwań 

Skoro mowa o agencji SEO, koniecznie musimy wspomnieć o 1stplace.pl. To agencja e-marketingowa, która dba o to, by strony www firm z różnych branż były widoczne w wynikach wyszukiwania oraz, by były przydatne dla użytkownika. Zespół dba o to, by SEO, budowa profilu linków, content, UX szły w parze i przynosiły rezultaty. 

Gotowy na sukces? Postaw na 1stplace.pl i ciesz się z większych zysków. 

Ostatnie Wpisy

Przeczytaj również

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię