Kursy online – zbędny wydatek czy szansa na rozwój kariery?

Tylko ciągły rozwój sprawia, że zyskujesz większe szanse na awans w pracy czy na doskonalenie swoich umiejętności. Przez pandemię bardzo popularne stały się kursy online. Czy naprawdę się opłacają i czy są w stanie dostarczyć tyle samo wiedzy co szkolenia stacjonarne?

Dlaczego warto zapisać się na kurs online?

Chcesz stać się specjalistą w swojej branży i stworzyć rozpoznawany przez klientów brand? Zatem
musisz postawić na ciągły rozwój i samodoskonalenie. W tym celu świetnie mogą sprawdzić się kursy
online od Softie. Przekonaj się, dlaczego warto zdecydować się na taką inwestycję:

● uczysz się, kiedy chcesz – gorzej się czujesz, jesteś zmęczony po całym tygodniu, a może jest
piękna pogoda i masz ochotę na wycieczkę rowerową, zamiast siedzieć na szkoleniu, możesz
zabrać laptopa na podwórko czy na wakacje lub dopasować termin kursy do swoich potrzeb,

● nie ogranicza Cię lokalizacja – nie musisz tracić pieniędzy na dojazd, wcześniej wstawać czy
rezygnować z interesujących kursów, odbywających się na drugim końcu kraju,

● płatność w ratach – coraz powszechniejszy jest dostęp do kursu na zasadzie abonamentu lub
też płatność w ratach, abyś nie musiał od razu wydawać zbyt dużo pieniędzy.

Ile kosztują kursy online?

Skoro szkolenia odbywające się przez Internet, stały się tak popularne, to wzrosła też ich cena.
Renomowane i bardziej znane firmy oferują już kursy, których ceny przekraczają 2000 zł, a często
sięgają nawet 8000 zł. Wtedy trwają one cały dzień lub też dwa dni i mają miejsce w czasie
rzeczywistym.

Inną opcją są szkolenia, które są już wcześniej nagrane, a uczestnik wykupuje do nich dostęp. Taka
nauka jest najwygodniejsza, bo każdy sam ustala tempo nauki i włącza kolejne lekcje wtedy, gdy ma
czas oraz ochotę na zdobywanie nowej wiedzy.

Na co zwracać uwagę, wybierając kurs online?

Chcesz zapisać się na szkolenie online? Zatem koniecznie zwróć uwagę na 3 kwestie. Po pierwsze
opinie w sieci na temat kursu. Nie opieraj się jedynie na tych, które są dostępne na stronie czy landing
page’u. Zajrzyj na profile w Social Mediach, poczytaj komentarze, wpisz nazwę kursu w
wyszukiwarkę Google i przeprowadź małe śledztwo.

Następnie porównaj zakres kursu kilku firm szkoleniowych. W ten sposób sprawdzisz, która oferta
najprawdopodobniej spełni Twoje wymagania. Sporym atutem jest też to, gdy masz możliwość
posłuchania przykładowej lekcji kursu. Chodzi tutaj o to, aby przekonać się, jaka jest jego jakość,
także pod względem wizualnym czy też w kontekście jakości dźwięku.

Ostatnie Wpisy

Spokojny powrót z home office do biura

Pandemia koronawirusa skłoniła wielu pracodawców do udzielenia swoim pracownikom pozwolenia na wykonywanie zadań w trybie home office. Jednak czas największego kryzysu powoli...

Nowy telewizor – na co zwrócić uwagę podczas zakupu?

Planujesz zakup nowego telewizora? Którym parametrom przyjrzeć się przed podjęciem ostatecznej decyzji? O czym pamiętać przed zakupem? Jak wybrać...

Przewodnik po meblach biurowych dla początkujących

Aranżując nowo wynajęte biuro szefowie i menedżerowie muszą odpowiedzieć sobie na pytanie, jakie cele są stawiane przed taką przestrzenią. Czy biuro służyć...

Wzorniki kolorów – czym są i jak z nich korzystać

Produkty takie jak farby, tynki czy wykładziny występują w wielu barwach i odcieniach. By zaprezentować klientom ofertę szybko, profesjonalnie i skutecznie, warto...

Co wybrać: laptop czy komputer stacjonarny na prezent?

Wybór prezentu, niezależnie od okazji, bywa trudny i może przysporzyć trochę kłopotów. Jeśli jednak ma być on nie tylko fajny, ale i...

Przeczytaj również

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię