Kursy online – zbędny wydatek czy szansa na rozwój kariery?

Tylko ciągły rozwój sprawia, że zyskujesz większe szanse na awans w pracy czy na doskonalenie swoich umiejętności. Przez pandemię bardzo popularne stały się kursy online. Czy naprawdę się opłacają i czy są w stanie dostarczyć tyle samo wiedzy co szkolenia stacjonarne?

Dlaczego warto zapisać się na kurs online?

Chcesz stać się specjalistą w swojej branży i stworzyć rozpoznawany przez klientów brand? Zatem
musisz postawić na ciągły rozwój i samodoskonalenie. W tym celu świetnie mogą sprawdzić się kursy
online od Softie. Przekonaj się, dlaczego warto zdecydować się na taką inwestycję:

● uczysz się, kiedy chcesz – gorzej się czujesz, jesteś zmęczony po całym tygodniu, a może jest
piękna pogoda i masz ochotę na wycieczkę rowerową, zamiast siedzieć na szkoleniu, możesz
zabrać laptopa na podwórko czy na wakacje lub dopasować termin kursy do swoich potrzeb,

● nie ogranicza Cię lokalizacja – nie musisz tracić pieniędzy na dojazd, wcześniej wstawać czy
rezygnować z interesujących kursów, odbywających się na drugim końcu kraju,

● płatność w ratach – coraz powszechniejszy jest dostęp do kursu na zasadzie abonamentu lub
też płatność w ratach, abyś nie musiał od razu wydawać zbyt dużo pieniędzy.

Ile kosztują kursy online?

Skoro szkolenia odbywające się przez Internet, stały się tak popularne, to wzrosła też ich cena.
Renomowane i bardziej znane firmy oferują już kursy, których ceny przekraczają 2000 zł, a często
sięgają nawet 8000 zł. Wtedy trwają one cały dzień lub też dwa dni i mają miejsce w czasie
rzeczywistym.

Inną opcją są szkolenia, które są już wcześniej nagrane, a uczestnik wykupuje do nich dostęp. Taka
nauka jest najwygodniejsza, bo każdy sam ustala tempo nauki i włącza kolejne lekcje wtedy, gdy ma
czas oraz ochotę na zdobywanie nowej wiedzy.

Na co zwracać uwagę, wybierając kurs online?

Chcesz zapisać się na szkolenie online? Zatem koniecznie zwróć uwagę na 3 kwestie. Po pierwsze
opinie w sieci na temat kursu. Nie opieraj się jedynie na tych, które są dostępne na stronie czy landing
page’u. Zajrzyj na profile w Social Mediach, poczytaj komentarze, wpisz nazwę kursu w
wyszukiwarkę Google i przeprowadź małe śledztwo.

Następnie porównaj zakres kursu kilku firm szkoleniowych. W ten sposób sprawdzisz, która oferta
najprawdopodobniej spełni Twoje wymagania. Sporym atutem jest też to, gdy masz możliwość
posłuchania przykładowej lekcji kursu. Chodzi tutaj o to, aby przekonać się, jaka jest jego jakość,
także pod względem wizualnym czy też w kontekście jakości dźwięku.

Ostatnie Wpisy

Kiedy warto rozpocząć pozycjonowanie firmy?

Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej to jedna z najlepszych taktyk na uzyskanie rozpoznawalności w wyszukiwarce Google. Warto o nie zadbać w zasadzie już...

Najpopularniejsze walutowe pary handlowe

Ludzie inwestują w rozmaite pary handlowe, takie jak Forex, materiały surowe (jak złoto, miedź) i akcje, aby zyskać dobry zwrot inwestycyjny. Rynek...

Płyty drogowe z tworzywa – zalety i wady

Płyty drogowe wykonane z tworzywa sztucznego to ciekawa alternatywa dla klasycznych, betonowych lub gumowych płyt drogowych. Co je wyróżnia, jakie są ich...

Biuro open space – Zdesk podpowiada, jak je zaaranżować

Moda na otwartą przestrzeń biurową przyszła ze Stanów Zjednoczonych. Początek XX wieku zaowocował koncepcją budowania bliższych relacji między pracownikami i usprawniania przepływu...

Podatki w Niemczech – najważniejsze informacje

Nasi zachodni sąsiedzi mają rozbudowany system podatkowy, który opiera się na różnych rodzajach danin publicznych. Podatki w Niemczech opierają się m.in. na...

Przeczytaj również

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię