Rodzaje kasetonów reklamowych i ich zastosowania

Reklamy zewnętrzne, nazywane również reklamami outdoorowymi, są coraz częściej spotykanymi nośnikami w Polsce. Zazwyczaj umieszcza się je na zewnątrz budynków lub na otwartych przestrzeniach. Celem reklamy zewnętrznej jest dotarcie do możliwie najszerszego grona odbiorców poprzez zwrócenie ich uwagi w nienachalny sposób. Jednym z najpopularniejszych odmian reklam zewnętrznych są kasetony reklamowe. Jakie są ich rodzaje oraz zastosowanie? Podpowiadamy!

Czym są kasetony reklamowe?

Kasetony reklamowe umieszczane są na fasadach budynków lub innych konstrukcjach wolnostojących. Nośniki reklamowe tego typu charakteryzują się bardzo dużą uniwersalnością, przez co z powodzeniem można je wykorzystać niemal wszędzie. Kasetony reklamowe najczęściej mają postać trójwymiarowych konstrukcji, wykonanych z tworzywa sztucznego lub aluminium. Można na nich w przejrzysty sposób zaprezentować najważniejsze informacje na temat firmy i oferowanego produktu – np. w formie grafiki, tekstu lub charakterystycznego logo. Często stosowaną praktyką przez przedsiębiorców, której celem może być jeszcze większe zwrócenie uwagi na reklamę, jest zastosowanie specjalnego podświetlenia kasetonów. W tym celu zazwyczaj wykorzystuje się niezawodne lampy diodowe lub neonowe.

Jakie są rodzaje kasetonów reklamowych?

W ostatnich latach kasetony reklamowe są jednymi z najchętniej wybieranych nośników przez firmy z różnych branż. Swoją dużą popularność zawdzięczają ogromnej wszechstronności oraz temu, że mogą zostać wykonane na wiele różnych sposobów. Kasetony reklamowe są obecnie dostępne w wielu formach i kształtach, dzięki czemu każde przedsiębiorstwo z łatwością może je dopasować do indywidualnych potrzeb, możliwości i preferencji wizualnych. Wyróżnić można wiele rodzajów kasetonów reklamowych. Do najpopularniejszych odmian należą m.in.:

  • kasetony podświetlane – posiadają wbudowane źródło światła, dzięki czemu możliwe jest ich skuteczne wyeksponowanie nawet w tych najbardziej ciemnych miejscach;
  • kasetony jednostronne i dwustronne – w zależności od typu, możliwe jest umieszczenie informacji na jednej lub dwóch stronach kasetonu. Warianty jednostronne najczęściej wykorzystywane są na budynkach lub innych konstrukcjach, natomiast kasetony dwustronne – na otwartych przestrzeniach;
  • kasetony wolnostojące – reklamy tego typu nie są mocowane bezpośrednio do konstrukcji – zazwyczaj stoją bezpośrednio na ziemi, przez co bardzo często wykorzystywane są jako elementy reklamowe przy drogach.

Wśród innych popularnych odmian kasetonów reklamowych znajdują się także kasetony płaskie i przestrzenne, kasetony z plexi, kasetony z blachy i wiele innych. Wybór jest naprawdę szeroki!

Kasetony reklamowe – zastosowanie

Kasetony reklamowe są powszechnie wykorzystywane przez przedsiębiorstwa z różnych branż. Stanowią one niezawodne narzędzie reklamowe, które doskonale sprawdza się w wielu miejscach. Dzięki swojej dużej widoczności są skutecznym sposobem na zwrócenie uwagi potencjalnych klientów. Służą także jako elementy identyfikacji wizualnej lub jako narzędzie marketingowe promujące produkty i usługi. Kasetony podświetlane są również często spotykane podczas takich wydarzeń jak konferencje, targi, festiwale czy imprezy sportowe. Tego typu produkty oferuje firma Quadland.

Więcej informacji znajdziesz na: https://quadland.pl/kasetony-reklamowe,12,pl.

Ostatnie Wpisy

Przeczytaj również

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię