Twoje biuro do wynajęcia na Mokotowie?

Polska gospodarka rozkwita. Pomimo skomplikowanych przepisów regulujących działalność przedsiębiorców wciąż otwierane są nowe firmy. Niełatwo być polskim przedsiębiorcą. Trzeba liczyć się z szeregiem trudności i koniecznością podejmowania ważnych decyzji. Obecnie jednym z najszybciej rozwijających się polskich miast jest nasza stolica, Warszawa. Rocznie otwierają się tu tysiące biznesów, małych i dużych. Każdy przedsiębiorca wie, jak ważne jest biuro. Gdzie je urządzić? Czy Mokotów może być dobrym wyborem? Warto się nad tym zastanowić. 

Mokotów – miejsce warszawskiej tradycji

Mało kto wie, że wzmianki o wsi nazywanej Mokotowo pojawiły się w dokumentach już w XIV wieku. Dopiero w roku 1916 generał-gubernator włączył gminę Mokotów do całości Warszawy. Co więcej, Mokotów był jedną z najmniej zniszczonych dzielnic stolicy podczas II wojny światowej. Mokotów to dla warszawiaków symbol, jedna z najpopularniejszych i najbardziej charakterystycznych części miasta. To tu pospacerować można po Polach Mokotowskich czy wokół Jeziorka Czerniakowskiego. Tu znajdują się Forty Twierdzy Warszawa, Teatr Nowy, Telewizja Polska czy Muzeum Polskiej Techniki Wojskowej. Na Mokotowie znaleźć można także liczne galerie handlowe, w tym Galerię Mokotów czy Sadyba Best Mall. Inwestorzy już lata temu dostrzegli potencjał dzielnicy. Powstają tu nie tylko sklepy, buduje się także nowe bloki mieszkalne, apartamentowce, a także biurowce. Tych ostatnich powstało w ostatnim czasie kilkadziesiąt. Przedsiębiorcy często decydują się na najem biura do wynajęcia Warszawa Mokotów. Ich decyzje łatwo wyjaśnić. 

Dzielnica komunikacji

Największym atutem Mokotowa jest możliwość dojazdu do dzielnicy metrem. Jeśli Twoje biuro znajdzie się na Mokotowie,  pracownicy oszczędzą wiele czasu, który musieliby poświęcić na dotarcie na miejsce do innej części miasta. Przyznajmy, w XXI wieku liczy się szybkość. Nikt nie chce spędzać długich godzin w autobusie. Każdy pracownik doceni to, że nie będzie musiał stać w korkach. Co więcej, z prawobrzeżną częścią Warszawy łączy Mokotów Most Siekierkowski, a przez dzielnicę przebiegają tory linii radomskiej. Na Mokotów łatwo dojechać także z Piaseczna. Dodatkowo znajdują się tu także liczne linie tramwajowe. 

Wysoki wybór lokali biurowych do wynajęcia

Na Mokotowie znajduje się aż 25% wszystkich warszawskich biurowców! Znajdziesz tu rewelacyjnie odremontowane klimatyczne kamienice (głównie na Starym Mokotowie), budynki handlowo-biurowe, a także setki nowoczesnych biurowców, które są dziełem mistrzów architektury. Wiele z nich jest przeszklonych i ekskluzywnych. Biura do wynajęcia na Mokotowie oferują zazwyczaj szereg udogodnień, a także najwyższy standard wykończenia. Są wyposażone w sale konferencyjne, obok budynków lub pod biurami znajdują się parkingi, liczne sklepy, a na parterze – stołówki lub modne restauracje. Mokotów to dzielnica stworzona właśnie z myślą o pracownikach – łatwo tu dojechać, znaleźć miejsce na relaks, a także na lunch czy spotkanie z kontrahentem. 

Jakie biuro na wynajem będzie dla Ciebie najlepsze?

Decydując się na najem lokalu, musisz przede wszystkim zdecydować, czy interesuje Cię biuro tradycyjne czy może serwisowane. Te pierwsze najlepiej posłuży przedsiębiorcom o sprecyzowanych planach. Jeśli wiesz, że zatrzymasz się na długi czas w jednym miejscu (przynajmniej trzy lata), masz zaplanowany powolny rozwój biznesu lub chcesz, by Twoi pracownicy wykonywali swoje obowiązki w odosobnieniu (bez osób trzecich, pracowników innych firm), biuro tradycyjne jest właśnie dla Ciebie. Innym rozwiązaniem byłoby biuro serwisowane. To nic innego jak gotowe miejsce do pracy. Biuro serwisowane wynajmujesz niejako od ręki. Wystarczy wejść i je zająć na dowolny okres. Umowa może być podpisana na krótki czas. Twoi pracownicy otrzymają przygotowane stanowiska, prawdopodobnie w sąsiedztwie innej firmy. Biuro serwisowane przydaje się tym, którzy potrzebują miejsca na realizację danego projektu lub nie wiedzą dokładnie, ile czasu będą rozwijali biznes. Za najem tego typu biura płacisz czynsz, zazwyczaj miesięczny i nie musisz martwić się o dodatkowe koszty, wszystko jest wliczone w cenę. 

Ostatnie Wpisy

Przeczytaj również

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię