Co warto wiedzieć o chat-commerce?

Handel w Internecie przybiera coraz to nowe formy. To wszystko ma sprawić, że sprzedaż w sieci będzie jeszcze przyjemniejsza i łatwiejsza. Najnowszym trendem jest chat-commerce. Co warto wiedzieć o tym rozwiązaniu i o polskim pionierze w tej dziedzinie – Gizmi?

Coraz więcej osób korzysta z mediów społecznościowych. Liczba ta rośnie nie tylko wśród młodych ludzi, lecz także tych nieco starszych, którzy nie chcą pozostawać w tyle z nowymi technologiami. Szturmem na ten rynek wdziera się tak zwany chat-commerce. O ile znaczenie samego pojęcia jest dość jasne, to co oznacza ono w praktyce? To nic innego jak wykorzystanie siły social mediów w kontekście sprzedażowym. To przeniesienie procesu sprzedażowego do popularnych komunikatorów, takich jak Messenger. Kupujący jedynie musi kliknąć w wygenerowany link i wpisać kilka danych. Wszystko zaczyna i kończy się w jednym okienku. Transakcja jest całkowicie bezpieczna i chroniona przez szyfrowaną wymianę informacji. W Polsce chat-commerce stawia pierwsze kroki i za jego wprowadzenie odpowiada firma Gizmi -> https://gizmi.io/pl 

Co można sprzedawać za pośrednictwem chat-commerce?

Chat-commerce to rozwiązanie, które doskonale sprawdza się przy sprzedaży produktów w formie cyfrowej. Mogą to być na przykład utwory, e-booki, materiały wideo związane z prowadzoną działalnością czy chociażby dodatkowe materiały szkoleniowe. Organizatorzy wydarzeń mogą za pośrednictwem platformy oferować bilety na wydarzenia, a przedstawiciele niemal wszystkich branż – vouchery, np. na degustację w restauracji czy wizytę w salonie barberskim. Opcji jest naprawdę wiele, a będzie jeszcze więcej, bowiem Gizmi już wkrótce umożliwi także sprzedaż produktów fizycznych i ich wysyłkę! 

Jaka jest różnica między Gizmi a zwykłym sklepem internetowym?

Zastanawiasz się, po co inwestować w zakupy za pośrednictwem mediów społecznościowych skoro można stworzyć wygodny i prosty w obsłudze sklep internetowy? Otóż, dzięki takim platformom jak Gizmi zyskujesz pieniądze i czas. A ten, jak wiadomo, jest bezcenny. Decydując się na założenie sklepu internetowego musisz zbudować stronę od podstaw i na bieżąco opłacać jej utrzymanie. Stawiając na chat-commerce zapewniasz odbiorcom najwygodniejszy i najszybszy sposób dokonywania zakupów bez konieczności konfiguracji i kodowania! Kupowanie i sprzedawanie jeszcze nigdy nie było tak proste! 

Gdzie można sprzedawać usługi za pomocą Gizmi?

Najpopularniejszym medium społecznościowym w Polsce jest Facebook, a wraz z nim aplikacja Messenger. To naturalne, że w pierwszej kolejności Gizmi koncentruje się obecnie właśnie na tym komunikatorze i to właśnie w jego okienku na tę chwilę odbywa się cały proces sprzedażowy. Ale Gizmi nie zwalnia tempa! W przyszłości zakupów będzie można dokonywać także w innych popularnych komunikatorach, takich jak WhatsApp, Telegram czy Signal! 

Jak można połączyć stronę na Facebooku z Gizmi?

Sprzedawanie z Gizmi jest naprawdę proste i nie trzeba wykazywać się wiedzą techniczną czy informatyczną, by w pełni korzystać z tego rozwiązania. Wystarczy jedynie założyć na platformie konto. Od sprzedającego zależy, które produkty doda i zaoferuje swoim odbiorcom. Sprzedający sam ustala opis, cenę, ilustrację oraz sposób płatności. Każdy produkt będzie miał unikatowy link, którego udostępnienie przekieruje kupujących do okienka Messengera. Tam zacznie i skończy się cały proces zakupowy. Proste, prawda? 

Czy kupowanie przez Gizmi uwzględnia reklamacje?

Gizmi korzysta z usług Stripe, międzynarodowego operatora płatności. Obsługuje on wszystkie transakcje związane z prowadzeniem działalności za pomocą chat-commerce. System dba ponadto o bezpieczeństwo transakcji, zapewniając prywatne połączenie zarówno dla sprzedającego, jak i dla kupującego. System umożliwia kompleksową obsługę płatności niezależnie od tego, jakie operacje trzeba wykonać. Oznacza to, że jeśli kupujący chce oddać albo zareklamować zakupiony przedmiot, może to zrobić. Stripe umożliwi swobodne operowanie funduszami, a jego obsługa jest bardzo intuicyjna.

Chat-commerce to przyszłość sprzedaży. Dzięki temu rozwiązaniu można nie tylko monetyzować treści cyfrowe, ale także odpowiedzieć na rosnące potrzeby klientów, wyróżnić się na tle konkurencji.

Ostatnie Wpisy

Jakie wymiary powinien mieć plakat?

Dzięki plakatom można w łatwy sposób zaprezentować ofertę firmy lub poinformować o nadchodzących wydarzeniach kulturalnych. To materiały reklamowe chętnie wykorzystywane przez instytucje...

Recenzja Tradocenter – opinie użytkowników. Zalety korzystania z portalu

Prosty handel walutami i akcjami za pomocą jednego kliknięcia? To możliwe dzięki TradoCenter. Inwestorzy z całego świata coraz częściej wybierają usługi brokera....

CMS Typo3 – przyszłość budowania stron internetowych

Chciałbyś stworzyć własną stronę internetową? Jeśli nie jesteś biegły w technologiach informatycznych, to taka myśl może przerażać. Ale głowa do góry! Jest...

Dlaczego warto robić zakupy spożywcze online?

Od lat kupujemy produkty w Internecie, a branża e-commerce rośnie w siłę każdego dnia. Podczas gdy z często kupujemy w sieci odzież,...

Co powinna zawierać reklama na YouTube?

YouTube to serwis, który powstał z myślą o dzieleniu się nagraniami wideo ze znajomymi, ale w krótkim czasie wyrósł na prawdziwego giganta....

Przeczytaj również

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię