Poszerzenie strefy sprzedaży o rynki anglojęzyczne to świetny sposób na zwiększenie zysków dla polskich sprzedawców online. Aby jednak dotrzeć do potencjalnych klientów w Anglii czy USA, trzeba zainwestować w marketing SEO. Zapoznaj się z poniższym artykułem i sprawdź, czy warto zlecić pozycjonowanie stron angielskich polskiej agencji SEO.
Pozycjonowanie stron angielskich – to się opłaca!
Wielka Brytania, Irlandia czy Stany Zjednoczone to bogate kraje, których mieszkańcy chętnie wybierają ofertę sklepów internetowych. Inwestując w pozycjonowanie w Anglii czy USA można dotrzeć do wielu nowych klientów, którzy mogą być potencjalnie zainteresowani danym produktem czy usługą. Obecnie istnieje sporo polskich marek, które odniosły sukces za granicą, zwłaszcza w UK, gdzie konsumenci często sięgają po towary z kraju nad Wisłą. Nieco mniej oczywiste jest pozycjonowanie w USA, ze względu na duży dystans dzielący Polskę od tego kraju. Jednak biorąc pod uwagę, że mieszka tam ponad 300 mln osób, w tym liczna Polonia, to warto rozważyć również taką opcję!
Planując pozycjonowanie stron angielskich na rynek amerykański czy UK trzeba uwzględnić jego specyfikę. W Polsce przyjęło się, że działania SEO wykonywane są pod wyszukiwarkę Google, która cieszy się też największą popularnością w Wielkiej Brytanii. W USA również jest najczęściej wybierana, jednak ma konkurencję w postaci Yahoo!, z której korzysta prawie 3% tamtejszych internautów. Przed przystąpieniem do realizacji działań SEO trzeba przeprowadzić dogłębną analizę, która obejmuje m.in.:
• kwestie prawne związane z prowadzeniem działalności gospodarczej,
• poznanie lokalnych dialektów i języków komunikacji online,
• popularność innych sklepów z tej samej branży,
• preferencje klientów związane z kosztami i formą dostawy, płatnościami itp.
Zleć pozycjonowanie w USA i UK polskiej agencji SEO
Przed rozpoczęciem podboju e-rynków zagranicznych trzeba nie tylko sprawdzić lokalne uwarunkowania, ale też przeprowadzić audyt SEO własnej strony internetowej. Bez tego działania pozycjonowanie w Anglii czy całej Wielkiej Brytanii nie ma sensu, ewentualne błędy w kodzie mogą bowiem wpływać na obniżenie pozycji serwisu sprzedażowego w wynikach Google. Taka analiza wymaga wprawy i umiejętności, dlatego warto zgłosić się po nią do agencji SEO.
Jednak specjaliści z takiej firmy nie tylko przeprowadzą audyt, ale mogą także wykonać pozycjonowanie stron angielskich! W trakcie wyboru zleceniobiorcy trzeba zwrócić uwagę na to, czy ma on już na swoim koncie wdrożenie działań SEO dla firm o zasięgu międzynarodowym, zwłaszcza na rynku anglojęzycznym. Pozycjonerzy w UK korzystają z takich samych narzędzi jak polscy, dlatego praca tych drugich ma podobną wartość. Zlecając pozycjonowanie w USA czy UK rodzimym ekspertom nie trzeba jednak martwić się o bariery językowe w trakcie uzgadniania szczegółów zlecenia.
Pozycjonowanie w Anglii przez polską agencję
Zlecając pozycjonowanie stron angielskich polskiej agencji SEO, uzyskać można świetne wyniki i rozwinąć strefę sprzedaży na rynek angielski czy amerykański. Przed nawiązaniem współpracy z konkretną firmą trzeba koniecznie dowiedzieć się, jakie ma ona doświadczenie w SEO zagranicznym, najlepiej analizując postęp jej klientów na międzynarodowych rynkach.