Tworzysz treści na YouTube i chcesz się wybić? Jest na to sposób!

Internet w każdej dekadzie przechodzi zmiany. Portale i strony pojawiają się, a następnie znikają. Jedno jest pewne — sieć jest i będzie dominującym medium na świecie.

„Ludzie z ulicy” mogą dzisiaj dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Friz z popularnej Ekipy stał się milionerem dzięki swojej pracy, kreatywności i zaangażowaniu w promocję treści na YouTube. Przez długi czas był na szczycie listy „jutuberów” w Polsce z największą liczbą obserwujących. Jakiś czas temu prześcignął go Blowek, który opowiada o nowinkach technologicznych. W rankingu znajdziemy SA Wardęgę, trio Abstrachuje czy Izaka. Ten ostatni pojawił się także w mainstreamowych mediach, dzięki swojej popularności jako komentator gier np. Counter-Strike’a: Global Offensive. Chcesz dołączyć do tego grona?

Jakie są zarobki na YouTube?

Prawdopodobnie nie będzie to satysfakcjonująca odpowiedź, bo „to zależy”. Szacuje się, że 1 milion wyświetleń filmu to około 500 zł. Jednak umowy z markami są bardzo różne i „jutuber” może otrzymać dodatkowe wynagrodzenie za ich ilość w trakcie nagrania, a także liczbę kliknięć lub sprzedaż. Rozpoznawalność z pewnością wpływa na liczbę propozycji współpracy i honorarium.

Marki współpracują na różnych zasadach. Czasami polecając konkretnego producenta, można otrzymać bony na zakupy, promowane produkty albo wynagrodzenie finansowe. Obecnie średniej wielkości kanał na YouTube za realizację kampanii może zarobić około 20.000 zł. Pamiętaj, że kampanii może być kilka. Wiele zależy od Twojej popularności, a jak ją zdobyć?

„My life be like ooh, ah, yeah”

Utwór zespołu Grits pojawił się w filmie Szybcy i Wściekli: Tokyo Drift i jest swobodnym nawiązaniem do popularności, którą można zdobyć na YouTube. W jaki sposób? Przede wszystkim trzeba zainteresować potencjalnych widzów tym, co masz do powiedzenia lub pokazania. Jedni komentują gry, inni nagrywają śmieszne filmiki, a ktoś może podzielić się swoim talentem do malowania. Często jednak trudno się przebić, ale i na to jest sposób.

Możesz kupić wyświetlenia na YouTube, co zwiększy popularność Twojego filmu: https://www.lajki.io/produkt/wyswietlenia-na-youtube

Jak to działa? Masz do wyboru pakiet wyświetleń np. 1.000 25.000 lub 100.000. To realni widzowie z całego świata, którzy obejrzą, przynajmniej w części Twoją produkcję. Dzięki temu algorytm YouTube uzna nagranie za interesujące i będzie je promował. W ten sposób na Twój kanał trafi tzw. ruch organiczny, czyli pochodzący z wyników wyszukiwania. Oznacza to, że znajdą Cię osoby, które mogą zostać followersami (śledzącymi poczynania na kanale).

Przygotuj się na wzmożony ruch!

Planujesz karierę „jutubera” lub chcesz wypromować swoją markę? Przygotuj materiału na zapas, aby regularnie publikować swoje filmy. W ten sposób nie będzie przestojów i starczy Ci czasu na tworzenie nowych rzeczy, które można przeplatać ze starszymi. W okresie świąt możesz wrzucić coś na ich  temat jak np. Andziaks, która stała się popularna dzięki VLOGMAS-om, czyli filmom na temat przygotowań świątecznych i nie tylko.

YouTube ogranicza zasięgi, a przebicie się przez masę materiałów może być trudne, nawet jeśli masz genialny pomysł i super wykonanie. Kupując wyświetlenia na YouTube, przyśpieszysz promocję siebie lub swojej marki, a to otwiera możliwości zarobkowe i sprawi, że będziesz rozpoznawalną osobą nie tylko w cyfrowym świecie, ale także w innych mediach.

Ostatnie Wpisy

Kiedy warto rozpocząć pozycjonowanie firmy?

Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej to jedna z najlepszych taktyk na uzyskanie rozpoznawalności w wyszukiwarce Google. Warto o nie zadbać w zasadzie już...

Najpopularniejsze walutowe pary handlowe

Ludzie inwestują w rozmaite pary handlowe, takie jak Forex, materiały surowe (jak złoto, miedź) i akcje, aby zyskać dobry zwrot inwestycyjny. Rynek...

Płyty drogowe z tworzywa – zalety i wady

Płyty drogowe wykonane z tworzywa sztucznego to ciekawa alternatywa dla klasycznych, betonowych lub gumowych płyt drogowych. Co je wyróżnia, jakie są ich...

Biuro open space – Zdesk podpowiada, jak je zaaranżować

Moda na otwartą przestrzeń biurową przyszła ze Stanów Zjednoczonych. Początek XX wieku zaowocował koncepcją budowania bliższych relacji między pracownikami i usprawniania przepływu...

Podatki w Niemczech – najważniejsze informacje

Nasi zachodni sąsiedzi mają rozbudowany system podatkowy, który opiera się na różnych rodzajach danin publicznych. Podatki w Niemczech opierają się m.in. na...

Przeczytaj również

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz!
Podaj swoje imię